Vitamine si minerale populare acum

Aportul de vitamine și minerale este imperativ, dar primim majoritatea acestor bunuri necesare din alimentele pe care le consumăm zilnic. Idealul de a adăuga vitamine și suplimente în dieta noastră zilnică a devenit o temă proeminentă în secolul XXI. Cultura pop susține utilizarea de suplimente, vitamine, adaosuri de superalimente și toate modele diferite. Fie că lucrează sau nu, cel mai probabil depinde de dvs. să decideți singuri, așa cum mulți oameni văd și simt diferența față de încorporarea acestor lucruri în rutina lor zilnică. Cele mai populare și căutate vitamine și minerale sunt enumerate mai jos cu beneficiile lor.

Vitamin B6

Vitamina B6, desigur, face parte din familia vitaminei B. Familia de vitamine B este întotdeauna foarte solicitată, cu fotografii B12 administrate în mod regulat; y populației umane. Dar de ce sunt atât de mulți celebri fanii B6? Ei bine, B6 este implicat în metabolismul macronutrienților, mișcarea neurotransmițătorilor, expresia genelor, sinteza hemoglobinei și sinteza histaminei. Aceasta înseamnă că B6 este utilizat pentru a vă menține sănătatea pielii, a nervilor și a celulelor roșii din sânge. Kate Middleton a luat suplimente B6 în timpul sarcinii pentru a o ajuta cu greață și multe alte celebrități jură.

Polen de albina

Polenul de albine este format din 22 de aminoacizi, 12 tipuri de vitamine și 28 de minerale. Acesta este motivul pentru care mulți oameni îl pun pe piele, buze și îl folosesc din diferite motive. Polenul de albine poate fi găsit într-o tonă de produse naturale. Se crede că polenul de albine ajută la scăderea inflamației, este un antioxidant, crește sănătatea ficatului, vă construiește sistemul imunitar, scade simptomele menopauzei și reduce nivelul de stres. Victoria Beckham este o mare fană a polenului de albine și spune că este unul dintre lucrurile pe care le folosește pentru a-și menține pielea perfectă perfectă.

Omega

Omegele sunt întotdeauna recomandate și subliniate în special pentru femei. Ei bine, aceasta este pentru un motiv întemeiat! Acizii grași omega-3 pot ajuta la scăderea tensiunii arteriale, încetinind acumularea plăcii în arterele dvs., ajută la sănătatea inimii în general, care la rândul său reduce șansele de accident vascular cerebral și atac de cord. În plus, se crede că consumul de omega-3 reduce artrita și simptomele artritei la cei care suferă de aceasta. Cu o mulțime de beneficii, una dintre cele pe care le considerăm cu adevărat interesante este că poate reduce ADHD la copii. Omega-3 se găsește în somon și în alți pești grasi.

Probiotice

Probioticele ajută la echilibrarea bacteriilor din intestin și sistemul digestiv în ansamblu. De asemenea, s-a văzut că probioticele ajută în tratamentul alergiilor și eczemelor! Probioticele protejează, de asemenea, soldații femeilor și mențin totul reglementat atunci când luați medicamente suplimentare. Probioticele se găsesc în produse precum iaurtul, miso-ul, pâinea cu aluat și varza acră. Dacă aveți un stomac sensibil care încorporează probiotice poate fi o idee bună. Indiferent, acestea sunt naturale și nu pot face rău. De asemenea, probioticele îți protejează mucoasa stomacului pe termen lung.