Nu ne-am obișnuit cu toții atât de mult cu lumea online încât să faci ceva offline pare depășit în zilele noastre? Da, de fapt, dar ai fi surprins să știi că tacticile offline încă funcționează atunci când vine vorba de promovarea afacerii.
Nu glumim! Experții susțin că câteva strategii de marketing dovedite off-the-web funcționează la fel de bine, chiar și în era digitală de astăzi. Și dacă doriți să obțineți maximum din eforturile dvs. de marketing, nu ar trebui să le ignorați.
Dar care sunt aceste tactici magice de promovare a afacerilor offline? Să aflăm.
O modalitate bună de a vă stabili autoritatea și reputația ca lider de afaceri este să vorbiți la evenimente din industrie sau să fiți prezentat în publicații de renume. Deși poate fi o provocare să găsești timp pentru astfel de activități atunci când lucrezi la poziții superioare în organizație, dacă faci un efort pentru a fi „văzut” la câteva evenimente din industrie de profil, va merita din plin timpul tău. De asemenea, puteți viza canalele media locale și chiar radioul!
Lăsând deoparte LinkedIn, adesea, o carte de vizită fizică poate adăuga enorm prezenței pe piață. Așa că faceți eforturi suplimentare pentru a vă asigura că oamenii potriviți văd cu fiecare ocazie numele mărcii dvs. Nu doar atunci când vizitați clienți la evenimente din industrie, asigurați-vă că vă lăsați cărțile de vizită și în alte locații promițătoare. De exemplu, cereți-le oamenilor din organizația dvs. să le fixeze pe panourile de buletine ale diferitelor birouri, restaurante și alte afaceri pe care le vizitează.
De acord, nu puteți face acest lucru în fiecare zi, dar cel puțin în anumite ocazii prestabilite, cum ar fi concursuri, târguri sau festivaluri, încercați să distribuiți gratuit produsele companiei dvs. Ai putea opta pentru donarea lor ca premii pentru a obține acel punct în plus! Ați putea lua în considerare chiar plățile gratuite de mărfuri imprimate cu numele organizației dvs. pentru a genera conștientizarea mărcii și bunăvoință.
Chiar dacă oamenilor le place să citească povești de succes pe web, fotografiile reprezintă totuși cea mai folosită tactică de marketing. Așadar, ori de câte ori vă implicați în discursuri, cadouri gratuite sau activități comunitare, asigurați-vă că distribuiți fotografiile implicării dvs. nu doar pe rețelele sociale, ci și în ziarele locale. Acest lucru poate contribui în mare măsură la familiarizarea oamenilor cu numele mărcii dvs.
Construirea unei afaceri este grea, nu există nicio îndoială în acest sens, dar susținerea ei prin testul timpului este și mai dificilă. Activitățile de marketing contribuie în mare măsură la asigurarea faptului că compania dumneavoastră se menține pe teren în mijlocul concurenței și crește la niveluri mai înalte. Sperăm că strategiile de promovare offline enumerate mai sus vă vor oferi noi perspective pe care să le adăugați eforturilor de marketing existente și să vă extindeți acoperirea.