Trenduri Social Media

  • Joi, 29 Octombrie 2020
  • Internet
  • Publicat de
Agentie WebDesign Agentie WebDesign

Avand in vedere faptul ca Facebook incepe sa aiba din ce in ce mai putin spatiu in News Feed pentru fluxul mare de reclame cumparate de utilizatori, story-urile reprezinta una dintre alternativele pentru plasare.

De putin timp, ai posibilitatea sa intri intr-un grup de Facebook ca pagina de business, nu doar ca profil personal.

Daca iti optimizezi comunicarea astfel incat sa faci interactiuni relevante cu membri grupurilor in care intri, vei obtine un engagement mai mare decat postarile clasice in News Feed, de exemplu.

Dar sfatul meu este sa nu te bazezi pe grupurile altora.

Te-ai gandit sa iti faci propriul grup de Facebook?

Indiferent ce produse sau servicii vinzi, gandeste-te la scopul grupului ca la o comunitate interesata de acelasi topic, nu neaparat o piata exclusiva catre care sa vinzi tu.

Prin urmare, atunci cand stabilesti subiectul grupului, orienteaza-te spre nisa si interesele oamenilor din nisa ta. Vinzi materiale de constructii? Atunci creeaza un grup cu sfaturi si idei pentru constructii, o bula unde oamenii sa poata pune intrebari si cere idei de la profesionisti, precum si ceilalti membri ai grupului.

Vinzi electrocasnice, solutii de curatenie, lavete etc.? Creeaza un grup pentru cei care cauta comparatii intre produse, cauta cea mai potrivita solutie pe baza a ceea ce spun ceilalti oameni, idei rapide, sfaturi de organizare etc.

Daca te uiti mai intai la audienta pe care vrei sa o atragi in grup, sigur iti vor veni si ideile prin care sa intretii interesul comunitatii tale.