Top 6 Tendințe Auto Pentru 2022

Industria auto a trecut printr-o perioadă dificilă în timpul epidemiei, dar revine treptat și pare să fie mult mai rezistentă decât înainte. Potrivit Euromonitor, vânzările de unități vor depăși nivelurile dinainte de pandemie în 2022, cu aproximativ 78 de milioane de unități vândute (în creștere cu 10% față de 2021, care a fost în sine în creștere cu 10% față de 2020). În plus, pe măsură ce electrificarea continuă să crească și tehnologia de conectivitate progresează, sectorul auto continuă să experimenteze schimbări semnificative în modelele de afaceri. Am decis că 2022 ar fi un moment potrivit pentru a examina tendințele cheie care influențează sectorul auto din aceste motive și din alte motive.

Mai multe mașini conectate

Vehiculele care sunt conectate la Internet, și mai ales Internetul lucrurilor, sunt cunoscute sub numele de mașini conectate (IoT). Utilizând tehnologii la cerere care vă permit să accesați internetul oricând doriți în timp ce conduceți, aceste mașini oferă o experiență multimedia sigură, confortabilă și practică. Cu o varietate de alte sisteme din afara rețelei lor locale, mașinile conectate pot face schimb de informații în ambele direcții. Aceste vehicule se pot conecta la internet și pot partaja date cu dispozitive atât din interiorul, cât și din exteriorul vehiculului. Mașinile moderne conectate pot transfera date digitale, pot face diagnostice de la distanță, pot furniza rapoarte de sănătate a vehiculelor, pot accesa hotspot-uri Wi-Fi 4G, pot primi instrucțiuni pas cu pas, pot alerta șoferii cu privire la potențialele probleme cu vehiculele lor și pot lua măsuri imediate pentru a evita avariile.

Mașinile moderne conectate pot transfera date digitale, pot face diagnostice de la distanță, pot furniza rapoarte de sănătate a vehiculelor, pot accesa hotspot-uri Wi-Fi 4G, pot primi instrucțiuni pas cu pas, pot alerta șoferii cu privire la potențialele probleme cu vehiculele lor și pot lua măsuri imediate pentru a evita avariile. În 2022, tehnologia mașinilor conectate va decola într-o varietate de moduri datorită tehnologiilor de întreținere și inteligență predictivă. Împreună, vor schimba complet experiența utilizatorului, vor extinde limitele personalizării și vor oferi producătorilor de automobile noi modele de afaceri și potențiale surse de venituri recurente.

Modele noi de proprietate

Noile modele de proprietate de mașini, cum ar fi serviciile de leasing și abonament, par să aibă un viitor promițător. Consumatorii vor profita foarte mult de pe urma condițiilor contractuale foarte flexibile, a angajamentelor mai scurte ale mașinii și a simplă schimbare a vehiculului, dar acest lucru se poate întâmpla în detrimentul costurilor costisitoare de abonament, care ar putea să nu fie la fel de atractive. În consecință, producătorii de automobile vor trebui să pună în aplicare un plan de afaceri care să ofere cu succes variații ieftine, sensibile la preț și competitive, care pot fi ușor accesibile de către clienți, în plus față de acoperirea nevoilor premium ale pieței. Includeți automobile tinere second hand la un interval de preț rezonabil ca un alt lucru la care să vă gândiți. Acest lucru va garanta un mix de flote atât de mașini noi, cât și de second hand, care poate satisface ambele părți ale spectrului de clienți.

Bătălia bateriei electrice

Concurența dintre vehiculele electrice cu baterii convenționale (BEV) și vehiculele electrice cu celule de combustibil (FCEV) se va încălzi. Cu o gamă de 3-5 ori mai mare de BEV, încărcare mai rapidă și fără emisii de evacuare, altele decât apa curată, acesta ar putea fi anul în care FCEV-urile încep să câștige teren. Producătorii de automobile investesc mai mulți bani în cercetarea și dezvoltarea FCEV, iar guvernele din Germania, China, Coreea de Sud, Japonia și SUA susțin și FCEV-urile. Dacă vă gândiți să treceți la un vehicul electric, am discutat anterior despre avantajele principale ale deținerii unuia și am abordat dacă asigurarea unui vehicul electric este mai accesibilă.

Vehicule autonome cu conducere autonomă

În 2022 și mai departe, vehiculele autonome cu conducere autonomă vor prolifera chiar mai mult decât acum. Și aceasta este o veste minunată, deoarece studiile au arătat că vehiculele autonome sunt mai sigure, au mai puțini timpi de nefuncționare, pot livra mărfuri mai departe decât înainte, sunt mai puțin stresante pentru șoferi și au mai puține accidente cauzate de iresponsabilitatea șoferului. Fie că este vorba de o flotă de camioane sau de una dintre numeroasele mărci noi care încearcă să intre pe piață, cum ar fi Cruise, Waymo de la Alphabet Inc (GOOGL.O) sau Aurora Innovation Inc., mașinile autonome vor începe să apară pe drumurile noastre mult mai frecvent începând în 2022.

Prețurile, înțelegerea clienților, preocupările legate de siguranță/securitate și constrângerile de reglementare sunt obstacolele majore în calea unei introduceri mai rapide pe piață. Când vine vorba de pregătirea tehnologică, companiile IT și start-up-urile vor fi probabil cruciale pentru dezvoltarea vehiculelor autonome. Cele mai mari provocări cu care se confruntă vehiculele autonome în acest moment sunt reglementarea și acceptarea consumatorilor. Cu toate acestea, se pare că rezolvarea și depășirea acestor dificultăți va dura doar o perioadă scurtă de timp, iar după aceea, consumatorii vor putea beneficia foarte mult de vehiculele autonome. Până în 2030, până la 15% dintre vehiculele de pasageri vândute la nivel mondial ar putea fi complet fără șofer, conform unui scenariu progresiv.

printare 3d

Sectorul auto va continua să câștige mult din imprimarea 3D. Sectorul auto a fost până acum afectat în trei moduri cheie. Etapele de proiectare și testare din etapa de pre-fabricare pot fi accelerate folosind modele imprimate 3D pentru prototipare rapidă. În al doilea rând, materialele de imprimare 3D mai puternice, cum ar fi fabricarea cu filamente topite (FFF), permit acum producătorilor să construiască piese de schimb care sunt potrivite pentru utilizarea finală și să adere rapid și ușor la specificațiile de producție. Nu în ultimul rând, fabricarea aditivă a materialelor compozite produce piese de vehicule mai ușoare, mai dure și mai durabile. Pentru consumatori, toate acestea sunt o veste excelentă.

O creștere a vânzărilor de automobile digitale

Producătorii de automobile atât din America de Nord, cât și din Europa au început să ofere clienților opțiunea de a alege și cumpăra vehiculele pe care le doresc online, mai degrabă decât să meargă la un showroom al unui dealer auto. Clienții pot acum să răsfoiască și să aleagă caracteristicile pe care le doresc într-un vehicul, în timp ce cumpără de pe un laptop sau smartphone. Au și opțiunea de a localiza finanțarea de care au nevoie. În plus, dealeriile oferă acum vânzări online, permit cumpărătorilor online să folosească tehnologia virtuală, să permită test drive-uri la domiciliu și să transporte vehicule la casele clienților. Se pare că nu va trece mult până când vom putea cumpăra o mașină nou-nouță fără a părăsi casele noastre, deși acest lucru nu este posibil în prezent în Irlanda.