Tipuri de anunturi online pentru o promovare reusita

Publicitatea online este afisata intr-o varietate de moduri pe site-urile web. Fiecare tip de publicitate are caracteristicile sale si este introdus in mod diferit – ba chiar are si un scop special. Acestea sunt unele din cele mai frecvent utilizate tipuri de de publicitate online.

·         Anunturi tip banner. Acesta este probabil cel mai comun si mai bine-cunoscut tip de publicitate. Bannerele au fost primele forme de publicitate care au aparut pe internet. Ele presupun o caseta plasata intr-un loc strategic pe site. Au dimensiuni si forme diferite si sunt utile pentru afisarea anunturilor altor companii sau site-uri web.

·         Email marketing. Se refera la forma de publicitate care poate fi mai usor evitata de catre utilizator. In cazul publicitatii online, anunturile trimise pe email pot sa dispara usor in casuta de spam, se pot pierde sau utilizatorul poate sa decida chiar sa stearga mesajul inainte sa-l deschisa si sa vada continutul sau. Acest lucru a determinat multe companii sa se perfectioneze in arta de trimitere a emailurilor de publicitate. S-a ajuns la camuflarea promotiilor, retargeting, anunturi zilnice, prietenoase, cu un titlu extrem de incitant, cu discount-uri pe care utilizatorul nu le poate refuza (sau le poate refuza mai greu).

·         Anunturi tip pop-up. Cel mai probabil ai inchis zeci de ferestre pop-up pana acum. In cadrul publicitatii online, ferestrele pop-up sunt in general cea mai incomoda forma de publicitate. Mai ales daca nu sunt inserate corect. O astfel de fereastra apare cand deschizi un site web. Este in primul rand enervanta, pentru ca poate fi dificil de inchis. Pe dispozitivele mobile sunt si mai dificil de controlat.

·         Publicitatea pe blog. Aceasta este o alta forma de publicitate online.Este o parte esentiala a publicitatii online si unul din tipurile de publicitate indirecta online. De fapt, cea mai mare parte a publicitatii pe blog este creata folosind tehnica de povestire, deghizand-o astfel in spatele unei experiente, reflectie etc. Publicitatea prin continut sponsorizat este un alt tip, pentru ca multi bloggeri decid sa faca publicitate acelor produse pe care companiile le ofera pentru promovare.

·         Anunturi online pe site-uri de anunturi. Aceasta forma de publicitate este foate eficienta pentru ca functioneaza ca un catalog de produse si servicii . O astfel de platforma, cum este vox24.ro, poate contine chiar si peste 300 000 de anunturi online. Utilizatorul este invitat sa-si creeze un cont, sa adauge un anunt sau sa rasfoiasca prin lista de anunturi active.