SmartSellPOS – Hotel/Pensiune(Horeca)

Aplicatie SmartSellPOS – Hotel / Pensiune (Horeca) Aplicatie SmartSellPOS – Hotel / Pensiune (Horeca)

SmartSellPos – Software Hotel este un soft complet de gestiune hoteliera care te ajuta sa iti administrezi eficient si fara erori hotelul, pensiunea, cabanele sau unitatile de cazare. Softul simplifica toate operatiunile ce tin de managementului hotelului tau: inregistreaza rapid rezervarile si cazarile si le gestioneaza in timp real, emite automat bonuri fiscale si facturi si genereaza rapoarte si statistici care te ajuta sa iei decizii mai bune pentru afacerea ta. Cu SmartSellPos- Hotel centralizezi intr-o singura aplicatie toate activitatile unitatii tale de cazare, se poate integra si cu modulul de restaurant! Caracteristici generale ale aplicatiei evidenta rezervarilor si a cazarilor pe camere sau cladiri vizualizarea rezervarilor, cazarilor si decazarilor sub forma de diagrama Gantt rezervari/cazari multiple sau grup de turisti configurarea tarifelor pe tipuri de camera cu posibilitatea modificarii la cazare sau acordarea unui discount introducerea platii in avans si stornarea avansului automat la emiterea facturii incasarea prin diferite forme de plata si incasare numerar, card sau tichete de vacanta preluare automata date de indentificare clienti/furnizori on-line emitere facturi si bonuri fiscale la casa de marcat fiscala (Datecs, Tremol, Custom, Daisy, etc.) evidenta starii camerelor: libera curata, murdara, defecta, etc. calcul automat al taxelor hoteliere si a altor taxe (taxe de statiune, salvamont, salvamar, etc.) evidenta meselor incluse in cazare (mic dejun, pranz, cina) pentru adulti si copii gestionarea cheltuielilor suplimentare pe camere (pat suplimentar, room-service, servicii telefon, acces piscina/sala fitness, servicii parcare, servicii spalat/calcat haine, etc.) evidenta gestiune receptie si minibar integrare cu modulul SMART SELL POS Bar-Restaurant pentru transferul automat a consumatiei pe camera sau la nivel de grup securitate sporita, prin utilizarea mai multor nivele de acces: administrator, gestionar, utilizator retea – posibilitatea de operare de pe mai multe statii sau puncte de lucru administrarea aplicatiei si de la distanta prin intermediul Internet-ului viteza si siguranta datelor datorita folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server posibilitati de preluare si transfer de date din si in diferite formate (ex: preluare nomenclator produse, retete si parteneri din fisier Excel) exportul rapoartelor in diferite formate: Excel, PDF, Word, Html, etc. transfer automat in diferite aplicatii de contabilitate financiara: SAGA, WinMENTOR, Ciel. Rapoarte si situatii situatia turistilor cazati situatie rezervari simple sau de grup raport mic dejun-pranz-cina raport de curatenie zilnica si camere murdare raport de cheltuieli pe camera situatie vanzari centralizata pe diferite criterii vizualizarea si listarea rapida a stocului pe diferite criterii de filtrare (produse minibar, cosmetice si igienta corporala, consumabile) raport de aprovizionare conform stocurilor existente si a stocului minim stabilit lista stocuri minime necesare si produse cu data de expirare lista inventar centralizator receptii fisa produs, fisa de magazie raport de gestiune jurnal de cumparari si vanzari raport facturi neachitate/neincasate client-furnizor situatie scadentar – facturi scadente intr-o anumita perioada registru de casa si banca DORESTI SA STI MAI MULTE DESPRE SMART SELL POS BOOKING HOTELURI & PENSIUNI CONTACTEAZA-NE!