Un corp de nota 10: Sapte super alimente ce te ajuta sa slabesti

Un corp de nota 10: Sapte super alimente ce te ajuta sa slabesti Un corp de nota 10: Sapte super alimente ce te ajuta sa slabesti

O alimentatie echilibrata, bogata in vitamine si minerale, are numeroase beneficii pentru trupul tau. Nu doar ca te ajuta sa te simti bine, ci iti intareste sistemul imunitar si iti confera energia de care ai nevoie pentru a-ti duce la bun sfarsit toate task-urile zilnice. Tocmai de aceea, este musai sa consumi produse diversificate si sanatoase.

Potrivit lamaie.ro, alimentele care te ajuta sa slabesti iti intaresc metabolismul si, in acelasi timp, sporesc arderea caloriilor. Asadar, ca sa ai un trup de nota 10 consuma urmatoarele produse:

Kiwi - Contine nu mai putin de 84 de miligrame de vitamina C, mult mai mult decat cantitatea zilnica recomandata. Este important sa-l incluzi in alimentatia ta, deoarece vitamina C ajuta la formarea carnitinei, un compus ce transporta grasimea in celulele mitocondrii, unde se formeaza energia necesara pentru tot parcursul zilei.

Cartofi - Consumati in cantitati moderate si gatiti sanatos (fierti sau la cuptor), acestia sunt benefici pentru organism, deoarece sporesc productia de hormon peptida, care are rol in transmiterea la creier a senzatiei de satietate.

Ulei de masline – Grasimile monosaturate ce se regasesc in acest ingredient sunt sanatoase pentru trup, deoarece ajuta in arderea grasimilor. Este recomandat a fi folosit atat in prepararea salatelor, dar si in pregatirea unor masti naturale pentru ten si par.

Oua – Potrivit unor studii realizate recent, acestea nu contribuie la cresterea nivelului de colesterol, asa cum se credea si nici nu sporeste riscul de aparitie a unor probleme cardiovasculare. De aceea, este indicat sa consumi la micul dejun un ou fiert sau o omleta, deoarece ouale sunt bogate in proteine si grasimi sanatoase, ce confera senzatia de satietate.

Legume verzi – Salata verde, varza, spanac sau sfecla sunt doar cateva dintre produsele pe care le poti include in dieta. Sunt sarace in calorii si in carbohidrati, dar bogate in fibre, motiv pentru care sunt perfecte pentru a fi servite ca garnitura.

Somon – Bogat in antioxidanti, acest tip de peste gras este benefic pentru organism, deoarece are proprietatea de a preveni afectiunile inimii, printre care infarct miocardic, accident vascular cerebral sau hipertensiune arteriala.

Fructe – Fie ca urmezi sau nu un regim strict, fructele sunt esentiale in alimentatie, in ciuda faptului ca unele dintre ele contin o cantitate mai mare de zahar. Sunt perfecte pentru a fi consumate la micul dejun, dar si intre mese, ca gustari, deoarece sunt bogate in vitamine.

Bineinteles, pe langa o dieta sanatoasa este musai sa faci sport, asa ca nu ezita sa-ti faci timp in fiecare zi pentru miscare. Mergi pe jos, alearga sau fa-ti abonament la sala. Numai asa rezultatul dietei tale va fi unul spectaculos.