Ralph Lauren lansează un serviciu de personalizare pentru tricouri

Ralph Lauren lansează un serviciu de personalizare pentru tricouri Ralph Lauren lansează un serviciu de personalizare pentru tricouri

Ralph Lauren, în încercarea de a-și accelera serviciul de personalizare, lansează o versiune personalizată a tricourilor sale iconice.

Este pentru prima dată când brandul american de lux introduce un serviciu complet la comandă al poloului său, disponibil atât online, cât și în magazine. Prețurile încep de la 100 de lire sterline și permit personalizarea și plasarea broderiilor sale de ponei, precum și a diferitelor monograme, marcarea opțională a tivului, text personalizat și opțiuni de culoare.

„Explorăm, cercetăm și testăm în mod constant moduri inovatoare de a crea noi produse care să fie proaspete, captivante și experiențiale și care să răspundă nevoilor în continuă schimbare ale consumatorilor noștri”, a spus David Lauren, director inovație și branding și vicepreședinte al companiei, a spus WWD. „Cu programul Polo la comandă, ne-am luat cel mai iconic produs și oferim consumatorului posibilitatea de a-l reinventa pentru a proiecta un produs complet personalizat, care va avea în cele din urmă opțiuni de design nelimitate.”

„Punctul de cotitură”, potrivit lui Lauren, este atenția acordată durabilității, deoarece fiecare produs individual va fi realizat numai la cerere în momentul plasării comenzii, permițând reducerea stocului.

Tricourile sunt disponibile în douăzeci și patru de opțiuni de culoare, cu personalizare suplimentară posibilă pentru blocarea culorii gulerului, mânecilor și bustului.