Accesoriile de lux impun o multime de implicatii financiare, motiv pentru care, persoanele din clasa de mijloc sau cea de jos, le continua adesea un simplu moft.
Cu toate acestea, nu putem sa nu observam diferentele dintre aceste accesorii si celelalte existente pe piata.
In primul rand, aceste accesorii sunt realizate din materiale pretioase, materiale care arata in consecinta pretios si care au si o durata de viata indelungata. Bineinteles, asta nu inseamna ca nu trebuie sa le acordam o atentie sporita atunci cand acestea sunt depozitate sau utilizate.
Totodata, valoarea acestor accesorii se poate mentine in timp, se poate pastra in cote de pret apropiate sau accesoriile de lux isi pot creste valoarea peste ani si ani. Ele se pot transforma intr-o mostenire de pret sau pot fi valorificate pe masura ulterior, lucru ce nu se poate aplica la accesoriile clasice care-si pierd cu mult valoarea in timp (chiar si peste 50%). Practic, un articol de lux/brand il poti revinde la preturi cel putin decente, pe cand un articol nou clasic, chiar daca nu este utilizat, nu va fi niciodata achizitionat de alte persoane la pretul de achizitie.
In consecinta, investitia in accesorii de lux este una benefica, chiar si atunci cand este realizata ocazional.