PR-ul si crearea de continut

PR-ul si crearea de continut PR-ul si crearea de continut

Vorbim de ani buni despre continut, despre comunitati si despre ce trebuie oferit in noua era de catre comunicatori consumatorilor. Vorbim, ne dam cu parerea, mergem pe la conferinte, dar cand vine vorba de actiune, ne intoarcem la ce-i mai usor pentru noi, la idei de prima mana, continut mai putin. Caci a crea un continut de valoare e dificil si ocupa ceva timp.

Se folosesc cuvinte mari, concepte si ideologii fara a tine cont ca ne adresam unor segmente specifice de public, nu Academiei Romane si nici Asociatiei Mondiale de PR.

Despre ce vorbesc mai exact? Despre storytelling in opozitie cu cei  26 de ani ce nu ne-au scapat de incadrarea in formate scortoase si cuvinte pompoase.

Pe scurt, adultseo.ro va invita sa vorbim despre observatii si rugaminti ale unui PR ciudat intr-o lume nebuna.

In PR e ca in viata. Trebuie sa ai curaj, sa fii un bun strateg si sa-ti asumi orice actiune sau cuvant. E indicat sa-ti iesi des din zona de confort si sa te ghidezi dupa principii optimiste, altfel nu va exista nici o diferenta intre ursul din padure plecat dupa fragi in luna lui februarie si munca ta de birou.

Un consultant bun de PR nu mimeaza asteptarile clientului, ci are curajul si intelepciunea de a-i explica acestuia de ce trebuie sa iasa din cutie si de ce este necesar sa urmeze pasii propusi pentru evolutie. Interpretarea specialistilor in PR ca pe niste executanti ai propriilor ego-uri si gandiri nu foloseste nimanui, iar tu poti apela la acest gen daca iti face o placere deosebita sa arunci bani pe fereastra.

Dar sa ne intoarcem la continut. Sa ne intoarcem la scris. Caci dincolo de strategie, asta stim noi oamenii de comunicare sa facem cel mai bine. Sau asa ar trebui. Daca nu iubesti cuvintele si nu te indragostesti de scrieri, esti pierdut. Daca nu vezi scrisul ca pe o gura de aer, ci ca pe o corvoada, te vei bloca des, vei pierde legatura cu realitatea si vei intra intr-o zona de cosmar, aceea a mediocritatii si plafonarii.

Pe scurt, scrie des, scrie mult, rescrie, citeste, mai scrie o data, taie tot, ia-o de la capat si nu uita sa scrii. Fii cel mai bun chirurg cu textele tale, fii curajos, evolueaza si nu-ti fie teama sa te exprimi.