SEO, acronim de la „Search Engine Optimization”, este una dintre practicile curente din industria de marketing si publicitate, ce reuseste sa genereze cele mai mari cifre de performanta in diverse arii ale business-urilor active pe piata.
O agentie SEO aduce impreuna specialisti formati in acest domeniu, care cunosc algortimii Google, se ocupa de research, analiza si implementare, pentru a creste pozitia unui business pe motorul de cautare Google. In esenta, pentru tine ca business onwer, lucrurile trebuie sa fie suficient de simpliste: pozitionarile de pe prima pagina in Google sunt rezultatul implicarii expertilor, ce creeaza continut relevant, optimizeaza website-uri de prezentare si implementeaza strategia SEO digitala.
In termeni simpli, cum functioneaza SEO?Poti accesa o multitudine de informatii la distanta de un click despre SEO, tehnicile si practicile specifice. Dar pe intelesul tuturor, cum se poate defini acest mecanism prin impactul lui direct asupra rezultatelor? Sa luam ca exemplu o situatie practica: esti business owner al unui magazin de pantofi, sa presupunem.
Ei bine, in momentul in care cineva tasteaza „pantofi cu toc” pe Google, iti doresti sa fii in cap de lista, in topul rezultatelor, cu siguranta, nu-i asa? Bine ai venit in randul celor care inteleg cat de importanta este o optimizare SEO. Extrem de simplist explicat, SEO se bazeaza pe anumite cuvinte cheie relevante si pe rezultatele din cautarile Google. Cu business-ul tau, prin aceste practici implementate corect, poti raspunde cererii de pe piata, pozitionandu-te ca solutie pentru cautarile utilizatorilor. Ei sunt cei care vor putea accesa oferta ta.
Cum te poate ajuta o agentie specializata in domeniuDesi lucrurile suna extrem de simplist, in aparenta, in esenta complexitatea lor este cu totul alta. Exista anumite practici specifice, actiuni de ordin tehnic, dar si creativ, care trebuie implementate corect. De asemenea, este necesara o strategie pe termen lung, care sa asigure cele mai bune rezultate, la un cost oportun. Asadar, hai sa vedem ce poate face in plus o agentie SEO, fata de un simplu angajat intern:
· research
Specialistii in SEO aloca o mare parte din timp cercetarii. Ei vor gasi cele mai relevante cuvinte cheie pentru domeniul tau de activitate, in functie de ceea ce cauta – in mod real – utilizatorii pe platforma Google. O agentie are resursele si tool-urile potrivite pentru a identifica aceste cuvinte cheie in mod corect si a le asocia business-ului tau, prin crearea de continut relevant, de actualitate, atractiv pentru utilizatorii tai.
· audit SEO on-page
Paginile de prezentare a produselor sau a serviciilor care fac obiectul de activitate al business-ului tau trebuie optimizate corect, pentru ca informatia sa poata fi indexata de catre Google. O agentie va analiza optimizarile de pe website-ul tau de prezentare, pe baza algoritmilor Google. De la setarile de domeniu si de server, pana la frecventa anumitor cuvinte cheie, tipul de continut si structura de link-uri, toate aceste elemente sunt esentiale in indexarea informatiei de catre Google si trebuie sa obtina un ranking superior.
Fortin.Agency, o agentie SEO extrem de recomandata
Iti recomandam cu incredere Fortin.Agency, o echipa de tineri specialisti din Bucuresti care a obtinut, pentru un vast portofoliu de clienti, cifre de performanta laudabile.
Pornind de la obiectivele tale de business si de comunicare, agenda de lucru si un calendar bine stabilit, Fortin.Agency te va ajuta sa obtii rezultate palpabile, concrete, semnificativ mai crescute decat cele anterioare, prin expertiza avansata