Lumea marketingului evoluează la fel de repede ca imaginația noastră, iar marja de eroare este aproape de negativă la scară. Internetul a deschis zeci de noi căi în marketing și acest lucru este mărturisit în mod adecvat de numeroasele eforturi de branding online ale fiecărui jucător corporativ de top. Dacă ați început o afacere nouă și continuați să luați în considerare practicile tradiționale de marketing , iată cinci motive bune pentru care ar trebui să vă listați afacerea online acum
Majoritatea managerilor de afaceri își încep campaniile de promovare online cu înregistrări de afaceri online din aceste două motive. Taxa pentru listarea afacerii dvs. online (dacă există) este minimă. În al doilea rând, dacă îți investești banii într-un bun director online, există suficiente motive pentru care ar trebui să te simți în siguranță. Majoritatea directoarelor online poartă afiliații virtuale importante, ceea ce le face de încredere nu numai pentru companii, ci și pentru clienții care își comandă serviciile. Așadar, încrederea pe care vizitatorii au stabilit-o în directoarele de căutare este transmisă companiilor listate.
MOTOARELE DE CĂUTARE LE VOR PLĂCEA
Cele mai cunoscute directoare de afaceri online și locale cad în favoarea motoarelor de căutare. De fapt, au existat ocazii în care directoarele de afaceri au fost împinse în fața altor concurenți pentru bogăția de informații disponibile în ele. În plus, cu o vizibilitate mai bună a motorului de căutare, există șanse mai mari de a iniția vânzări sau cel puțin de a vă direcționa clienții potențiali către pagina de destinație. Amintiți-vă că majoritatea clienților dvs. vor ști despre afacerea dvs. sau vor comanda produse și servicii de la dvs. prin intermediul smartphone-urilor lor, conectându-se la un Wi-Fi public sau așa ceva, astfel încât este perfect logic să investiți în marketing online.
VÂNZĂRILE LOCALE POT FI STIMULATE
Unul dintre cele mai semnificative avantaje ale înrolării într-un director online este creșterea locală a vânzărilor pe care o primește afacerea dvs. Majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri își păstrează opțiunile de căutare pe internet aproape de inimă atunci când caută servicii ale unei companii locale. Ei cred că orice informație Google are de oferit este autentică și consideră că marele G este suficient de demn de încredere. Puteți accesa piața locală în mod eficient, listând afacerea dvs. online și conectându-vă cu clienții potențiali prin YouTube, Facebook și alte platforme de socializare. Cu listarea de afaceri online, există, de asemenea, privilegiul de a fi descoperit de clienții care vă caută serviciile în deplasare.
Odată cu creșterea meteorică a numărului de afaceri, dacă există un aspect pe care clienții îl gândesc de două ori în timp ce investesc, este încrederea. Există afaceri contrafăcute în fiecare colț al mediului online. Pentru a împiedica vizitatorii să fie înșelați sau înșelați, directorii online de top efectuează o verificare detaliată a istoricului cu diligență înainte de a enumera o companie sau serviciile acesteia. Acest lucru înseamnă efectiv că, odată ce o companie este listată, clienții vor avea mai multe motive să aibă încredere în ea. De exemplu, aici, în SUA, Craigslist, un site de reclame clasificate online, este în general considerat sigur și există milioane de americani care folosesc site-ul zilnic pentru a găsi o afacere locală. Înregistrarea cu un director de căutare este încă una dintre cele mai simple modalități de a crește vizibilitatea afacerii dvs. online.
Spre deosebire de o campanie obișnuită de motoare de căutare, nu trebuie să așteptați săptămâni întregi pentru a vedea rezultatele afacerii dvs. Anuarele comerciale au propriile lor clasări sigure în motoarele de căutare și, odată ce sunteți listat cu acestea, le împărtășiți rândurile pe paginile de căutare. Acest lucru se traduce cu ușurință în faptul că consumatorii arată interes pentru dvs. și vă crește șansele de a transforma clienții potențiali în vânzări. Cu cât puteți transforma mai mulți clienți în clienți, cu atât este mai bine pentru afacerea dvs. Pe de altă parte, există multe directoare online care permit utilizatorilor să își lase recenziile dacă le place sau nu un produs sau serviciu sau chiar asistența pentru clienți a unui anumit brand. Dacă puteți obține recenzii pozitive, afacerea dvs. va fi în curând recunoscută pe scară largă ca o entitate de încredere.
În timp ce optimizarea neetică a motorului de căutare poate comanda, de asemenea, reveniri (aproape) instantanee la companie, este sigur să fim informați că penalitățile depășesc randamentele obținute cu astfel de campanii. Dimpotrivă, cu fiecare recenzie reușită, afacerea dvs. poate crește doar printr-un director online.