Modalitati de a obtine tot ce este mai bun din memeroa creierului tau!

În vârstă, ți-ai văzut vreodată alergând prin casă în ultimul moment, căutând cheile de la mașină sau ochelarii de prescripție? Sau poate ai uitat numele noului vecin pe care l-ai întâlnit în timp ce-ți plimbai câinele? Poate fi atât de frustrant, dar nu este deloc inevitabil! Există o serie de lucruri de făcut pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți memoria!

Ajunși până la vârsta de 60 de ani, majoritatea adulților au aceleași preocupări: memoria proastă. Cu toate acestea, pierderile minore de memorie care apar odată cu vârsta nu sunt de obicei semnul unei probleme grave, cum ar fi boala Alzheimer; mai degrabă, este rezultatul modificărilor normale care apar în funcția și structura creierului .

Dr. Anne Fabiny spune că, odată cu îmbătrânirea, oamenii au tendința de a deveni mai uituci, dar se pot face lucruri simple pentru a evita pierderile de memorie și pentru a vă ajuta creierul să fie mai activ, putând învăța și aminti mai bine.

DR. FABINY A SUGERAT URMĂTOARELE SFATURI: -

1. Alocați un loc desemnat pentru a stoca toate lucrurile esențiale într-un singur loc, cum ar fi cheia mașinii, portofelul, ochelarii și telefonul mobil.

2. Evitați multitasking-ul și mediile zgomotoase; societatea în ritm rapid de astăzi este cauza majoră a memoriei lente sau a pierderii memoriei.

3. Încetiniți și acordați o atenție deosebită ceea ce vi se spune sau ceea ce faceți, astfel încât sistemul de memorie al creierului dvs. să aibă suficient timp pentru a forma o memorie persistentă

4. Încercați să minimizați stresul și să dormiți cel puțin 7-8 ore pe zi .

5. Faceți un control cu ​​medicul dumneavoastră pentru a vă asigura că niciunul dintre medicamentele dumneavoastră nu are efect asupra memoriei dumneavoastră.

Ei bine, de fapt, aceste scăpări de memorie minore nu înseamnă neapărat că te îndrepți către Alzheimer. Este doar dovedit științific că, după vârsta de 50 de ani, capacitatea ta de a învăța informații noi și de a le reaminti poate scădea. Deși, dacă începe să interfereze în rutina zilnică și în sarcini precum gestionarea finanțelor și asistenței medicale, uitarea se poate dovedi a fi o problemă serioasă.