Se pare că acum, mai mult ca niciodată, ne bazăm pe rețelele de socializare pentru a ne spune ce se întâmplă în lume. De când a început pandemia, am încetat să mai vedem prietenii și ...
Google a anunțat că nu va permite afișelor să câștige venituri pe videoclipuri sau canale care promovează farse sau teorii ale conspirației. Au decis să blocheze reclamele de pe ...
Rețelele sociale ne-au consumat cu adevărat viața de zi cu zi, în măsura în care s-ar putea să nu ne dăm seama. Să presupunem că călătorești de la A la B, că ești într-un autobuz, ...
Progresele tehnologice în scrierea pentru web au făcut viața mult mai ușoară pentru corectori.Există multe instrumente și dispozitive create pentru a ne ...
Anunțurile de conversație sunt noua modalitate de a genera abordări direcționate către membrii LinkedIn. Poziționând această resursă într-o strategie de Marketing Digital, este posibil ...
Un vlog folosește resurse, cum ar fi videoclipuri, pentru a stabili o comunicare regulată cu publicul, oferind conținut de calitate și informativ. Sunt stocate pe platforme video precum YouTube ...
Podcasturile sunt conținut audio împărțit în mai multe episoade care sunt disponibile pe platformele online. Aceste episoade sunt de obicei sub forma unui interviu, chat sau înregistrări ...
În fiecare an, milioane de utilizatori de internet cad victime ale criminalității cibernetice. Pentru a evita orice tip de furt cibernetic, ar trebui să mențineți anumite proceduri, cum ar ...
NFT...
auzim despre asta atât de des în acest moment, dar câți dintre noi știu de fapt
ce sunt? Ei bine, NFT înseamnă „Jeton nefungibil”. Încă neclar? Este
...
Cumpărăturile online fac totul mai ușor, cu excepția economisirii
banilor. Cumpărăturile online au îndepărtat bătăile de cap din întreaga
experiență. Astăzi puteți sări pur ...
Înțelegerea care sunt valorile cheie ale agenției dvs. vă va ajuta să luați decizii mai bune pentru afacere, făcând-o mai eficientă. Verifică!A ști dacă agenția ta este profitabilă nu ...
Știți când clientul solicită o sarcină care nu a fost agreată în serviciul oferit? Sau chiar și atunci când agenția așteaptă o retur de la client și acest lucru nu se ...
Timpul de service SLA este unul dintre cei mai importanți indicatori pentru orice companie care dorește să asigure o relație bună cu clienții săi. Pentru a face acest lucru, trebuie să ...
Înțelegerea modului de a pune în practică excelența în servicii este primul pas către crearea unei relații mai strânse și mai sănătoase cu clienții tăi și cu cei care încă pot ...
În ultimele decenii, companiile și-au recunoscut angajații ca piese fundamentale pentru dezvoltarea organizației. Fără ele, atingerea obiectivelor și punerea în practică a acțiunilor ...
Determinarea a ceea ce este un bun ROI este important pentru ca o companie să poată obține un rezultat mai realist al acestui indicator, deoarece valorile măsurate variază în funcție de ...
Marketingul prin e-mail este o strategie de marketing digital care se bazează pe trimiterea de e-mailuri către o anumită audiență, fie că provine dintr-o bază de contact cu clienții sau ...
Colectarea feedback-ului clienților este cea mai eficientă modalitate de a alinia percepțiile oamenilor cu acțiunile de vânzări și marketing ale companiei dvs.Feedback-ul clienților este ...
Marketingul digital (digital mkt) este ansamblul de activități pe care o companie (sau persoană) le desfășoară online cu scopul de a atrage noi afaceri, de a crea relații și de a dezvolta o ...
Marketingul este știința și arta de a explora, crea și oferi valoare pentru a satisface nevoile unui public țintă generator de profit, potrivit lui Philip Kotler. Scopul Marketingului este de a ...
ROI este o măsură financiară bazată pe raportul dintre banii câștigați și banii investiți într-o investiție. ROI înseamnă „Return over Investment” sau „Return on ...
CRM înseamnă Customer Relationship Management. Este un software care gestionează relația cu clientul urmărind satisfacția și fidelizarea acestuia din automatizarea și organizarea proceselor, ...
Serviciul prin WhatsApp devine din ce în ce mai popular. Aplicațiile de mesagerie câștigă relevanță și atenție ca canal de comunicare cu clienții, în contrast cu slăbirea ...
Piața a devenit din ce în ce mai competitivă. Cu toate acestea, știați că acesta nu este neapărat un lucru negativ? Când știi modalități de a învinge concurența, afacerea ta va ieși ...