Știți când clientul solicită o sarcină care nu a fost agreată în serviciul oferit? Sau chiar și atunci când agenția așteaptă o retur de la client și acest lucru nu se ...
Timpul de service SLA este unul dintre cei mai importanți indicatori pentru orice companie care dorește să asigure o relație bună cu clienții săi. Pentru a face acest lucru, trebuie să ...
Înțelegerea modului de a pune în practică excelența în servicii este primul pas către crearea unei relații mai strânse și mai sănătoase cu clienții tăi și cu cei care încă pot ...
În ultimele decenii, companiile și-au recunoscut angajații ca piese fundamentale pentru dezvoltarea organizației. Fără ele, atingerea obiectivelor și punerea în practică a acțiunilor ...
Determinarea a ceea ce este un bun ROI este important pentru ca o companie să poată obține un rezultat mai realist al acestui indicator, deoarece valorile măsurate variază în funcție de ...
Marketingul prin e-mail este o strategie de marketing digital care se bazează pe trimiterea de e-mailuri către o anumită audiență, fie că provine dintr-o bază de contact cu clienții sau ...
Colectarea feedback-ului clienților este cea mai eficientă modalitate de a alinia percepțiile oamenilor cu acțiunile de vânzări și marketing ale companiei dvs.Feedback-ul clienților este ...
Marketingul digital (digital mkt) este ansamblul de activități pe care o companie (sau persoană) le desfășoară online cu scopul de a atrage noi afaceri, de a crea relații și de a dezvolta o ...
Marketingul este știința și arta de a explora, crea și oferi valoare pentru a satisface nevoile unui public țintă generator de profit, potrivit lui Philip Kotler. Scopul Marketingului este de a ...
ROI este o măsură financiară bazată pe raportul dintre banii câștigați și banii investiți într-o investiție. ROI înseamnă „Return over Investment” sau „Return on ...
CRM înseamnă Customer Relationship Management. Este un software care gestionează relația cu clientul urmărind satisfacția și fidelizarea acestuia din automatizarea și organizarea proceselor, ...
Serviciul prin WhatsApp devine din ce în ce mai popular. Aplicațiile de mesagerie câștigă relevanță și atenție ca canal de comunicare cu clienții, în contrast cu slăbirea ...
Piața a devenit din ce în ce mai competitivă. Cu toate acestea, știați că acesta nu este neapărat un lucru negativ? Când știi modalități de a învinge concurența, afacerea ta va ieși ...
Pentru ca compania să se dezvolte eficient, este esențial să dețină un ERP financiar. Acesta organizează fluxul de lucru, pe lângă faptul că permite analiza datelor, contribuind la o mai ...
Simți că echipele agenției tale nu sunt bine conectate? Că informația este dezordonată? Că din cauza acestor doi factori – printre alții – clienții sunt nemulțumiți? Dacă ...
Indiferent dacă sunteți un brand consacrat sau un startup, marketingul de conținut este un lucru la care ar trebui să vă gândiți. De fapt, 98% dintre directorii de marketing (CMO) pledează ...
Dacă sunteți marketer sau proprietar de afaceri, fără îndoială ați fost sfătuit de mai multe ori că ar trebui să utilizați SEO (Search Engine Optimization). În zilele noastre este un ...
Anul
2021 a însemnat vânzări record pentru DABSTORE.ro, unul dintre cele mai noi
magazine online lansate în România. Pentru prima dată de la înființare, DAB
MSP, compania care deține ...
Dacă vă gândiți să începeți un proiect de comerț electronic, este o idee bună să începeți prin cercetarea celor mai noi tendințe , astfel încât să puteți profita de toate avantajele ...
Un studiu estimează că până anul viitor, domeniul securității
cibernetice va avea aproape 3,5 milioane de poziții deschise. Odată cu
popularitatea zonei în creștere, acesta este un ...
Lumea marketingului evoluează la fel de repede ca
imaginația noastră, iar marja de eroare este aproape de negativă la scară. Internetul
a deschis zeci de noi căi în marketing și acest ...
A fost anul destul de
agitat și se pare că lucrurile vor fi ciudate pentru viitorul apropiat. Indiferent
dacă copilul dvs. a experimentat sau nu învățarea la distanță online, fiecare
...
Nu se poate nega; marketingul video a
crescut în ultimii ani, devenind din ce în ce mai popular și accesibil pentru
mărci. Și în timp ce site-urile populare precum SnapChat, ...
Fie ca este vorba despre un blog de afaceri, un blog
personal sau un blog pentru a castiga bani, o cerinta fundamentala este un
trafic bun de vizitatori (un flux bun de utilizatori care il ...