Incepeti un nou job, sfaturi utili pentru o prima zi de succes

Incepeti un nou job, sfaturi utili pentru o prima zi de succes Incepeti un nou job, sfaturi utili pentru o prima zi de succes

Inceperea unui nou job nu este deloc ușoară. Trimiteți o cerere, primiți o listă scurtă, sunteți chemat de managerul de resurse umane și, în cele din urmă, interveniți. Și apoi ajungi la noul tău locul tau de munca pentru prima dată. Atunci te lovește de fapt - acest moment ce îți poate întoarce viața! 

Pot exista o mie de gânduri diferite care vă trec prin minte în acest moment. Ar putea exista formalități pe care trebuie să le îndeplinești, fluxuri de lucru pe care trebuie să le înțelegi, oameni pe care trebuie să îi întâlnești și toate acestea, împreună cu presiunea nespusă de a face o primă impresie grozavă.

Vorbind despre a face prima impresie corectă, cum te descurci? Există ceva de făcut și nu trebuie să știți? Dacă vă luptați cu astfel de întrebări, nu vă încordați mintea; suntem aici pentru a vă ajuta. Să aruncăm o privire la câteva moduri creative prin care puteți lăsa o amprentă pozitivă asupra colegilor dvs. chiar în prima zi.

TBH, niciunul dintre noi nu și-ar dori să iasă la fel de prost în prima noastră zi. Dar nu este ușor să faci asta. Trebuie să fii ascuțit și trebuie să te gândești în mai multe direcții.

Începeți prin a purta cu dvs. toate documentele importante, deoarece va trebui să le trimiteți la HR. De asemenea, nu uitați să vă aduceți portofelul; nu doriți să împrumutați bani pentru prânz și transport chiar în prima zi!

În plus, purtați întotdeauna un pix și un mic jurnal / caiet cu dvs. Dacă sunteți angajat pentru un loc de muncă la distanță, veți avea nevoie de o configurare adecvată, care să includă un computer / laptop funcțional și o conexiune decentă la internet. Păstrați totul la o distanță accesibilă, astfel încât să nu trebuie să căutați nimic în grabă dacă este imediat nevoie.

Ca să știi, nu este rău să ceri ajutor. Puteți căuta oameni care ar putea fi dispuși să vă ghideze în jurul biroului și să vă familiarizeze cu echipa și managerul dvs. După ce ați terminat cu asta, luați notă de sarcinile dvs. și treceți la treabă!

Rămâneți întotdeauna în alertă și cunoașteți oamenii din jurul vostru. Cel mai bun mod este să înveți de la colegii și mentorii tăi. Trebuie să te adaptezi la schimbări și, pentru asta, trebuie să fii atent. Analizarea mediului și compatibilitatea te-ar ajuta să te familiarizezi în cel mai scurt timp. De asemenea, vă va ajuta să eliminați golurile cu ceilalți.

Deși sunteți un bun ascultător și participați la discuții este apreciat, ar trebui să încercați să nu vorbiți din rândul său sau să glumiți prea mult în timp ce lucrați. S-ar putea să te faci să ieși ca fiind prea dezinvolt. Dar asta nu înseamnă că trebuie să păstrezi o față serioasă tot timpul. Nu fi un muncitor. Luați o pauză ori de câte ori este necesar, sau s-ar putea să aveți probleme cu prietenii la serviciu. Cheia constă în găsirea echilibrului corect.

Începerea unui nou loc de muncă este la fel ca o nouă etapă în viață. Visăm la asta și schițăm situația. Dar când vine momentul, nervozitatea noastră ne conduce adesea spre a pierde ocazia. Trebuie să rămânem calmi și răbdători. Trebuie să ne amintim că a fi sensibili poate rezolva multe dintre problemele noastre.