Personalizabile, in diverse culori, marimi si forme, etichetele tesute Tenas au o mare cautare in
randul magazinelor din Uniunea Europeana care produc articole in industria Fashion, Home&Deco
sau Auto. Aceste elemente indispensabile au rolul de a evidentia detalii de continut, pornind de la
materia prima, detalii procentuale de compozitie, textura sau indicatiile de spalare manuala sau auto.
Pe langa acestea, gratie unei palete largi de posibilitati de realizare a etichetelor, ele pot fi imprimate
pe suport textil din Satin si chiar 100% tesute cu detalii de Brand, de Compozitie si Marimi, indicatii
de utilizare.
Etichetele sunt indispensabile in unele domenii, ele reflectand atat calitatile produsului cat si alte
detalii textuale. Modul in care este fabricata si aplicata o eticheta certifica atentia fata de produs si
implicit, fata de calitatea acestuia. In cele ce urmeaza reliefam cateva detalii importante despre
tipurile de etichete marca Tenas, modul de aplicare al acestora si importanta lor pentru clientii care
achizitioneaza un anumit produs.
Impactul detaliilor de pe eticheta asupra cumparatorului
Calitatea ca si indicator primeaza din ce in ce mai mult in modul in care oamenii se raporteaza la
produse. Astazi observam cum clientii acorda o mai mare atentie verificarii etichetelor produselor, fie
ca vorbim despre alimente, imbracaminte, incaltaminte sau alte tipuri de resurse. In sens empiric,
eticheta este cea care certifica o serie de informatii despre produs, de la realizare si procese pana la
brand sau marime. O etichete personalizata a unui articol este un detaliu care conteaza atunci cand
vorbim despre realizarea unor strategii de marketing care sa atraga clientii. Practic, acea eticheta
este cea care poate capta atentia potentialului cumparator prin modul in care este realizata si
informatiile pe care le detine. Gratie competitivitatii de pe piata, orice detaliu ajunge sa conteze
atunci cand vorbim despre vanzarea unor produse. Prin urmare, eticheta, imprimata sau tesuta,
trebuie sa reflecte caracterisiticile reale ale unui produs sau chiar si pretul in cazul celor
confectionate din hartie.
Respectarea normelor existente in materie de etichetare
Dorinta unui antreprenor de a se lansa pe piata cu anumite produse de imbracaminte sau
incaltaminte, textile in general, este responsabilizata de reglementarile actuale ale organizatiei
Uniunii Europene in materie de etichetare a produselor. Exista astfel cateva informatii clare pe care
niste etichete trebuie sa le contina atunci cand apelati la un serviciu specializat de realizare a
acestora. Tenas realizeaza in mod calitativ si rapid numarul de etichete dorite de client, respectand
indicatiile de design ale acestuia, materialul si modul de aplicare. Combinatia de maxim 8 culori se
realizeaza in tandem cu logo-ul firmei si specificul acesteia, iar dimensiunea de referinta fluctueaza
intre 10mm si 200mm latime.
Nu doar niste simple etichete
Intr-un mediu concurential toate aspectele primeaza si sunt importante pentru a creste vizibilitatea
pe piata. Tenas transforma dorintele de expunere ale firmelor realizand etichete diversificate, atent
gandite pentru a avea un impact asupra potentialului cumparator. Fie ca vorbim despre etichetarea
hainelor, a unor diverse textile din zona auto sau a unor bauturi, realizarea lor se imprima in
misiunea si viziunea companiei.
Captarea atentiei fata de un produs nu se realizeaza doar prin maximizarea calitatii acestuia. Pentru
clientii noi mai ales, modul in care acesta este ambalat si etichetat denota atentia pe care o
investeste compania in detalii exterioare. Gama variata de etichete Tenas vine sa raspunda nevoilor
firmelor de a aplica pe produse etichete informative, usor memorabile. Cu diferite dimensiuni si
forme, taieturi si moduri de aplicare, Tenas si ai sai specialisti in realizarea de etichete vin sa
construiasca intr-un mod personalizat procesul complex de etichetare. Capacitatile tehnice si
tehnologice ale firmei de etichete va permite un proces rapid de realizare la o calitate inalta.