Greseli de evitat in gestionarea unei afaceri

Greseli de evitat in gestionarea unei afaceri Greseli de evitat in gestionarea unei afaceri

Conducerea unei afaceri nu este o vacanță completă, așa cum presupun majoritatea oamenilor. Destul de des, oamenii fac greșeala de a crede că CEO-ul sau managerul oricărei companii este în biroul lor, fără a face aproape nimic cu picioarele deasupra mesei. Nimic nu poate fi mai departe de adevăr decât asta. Realitatea este că a fi managerul unei companii poate fi extrem de descurajant, iar managerilor, în special cei care lucrează cu startup-uri, le este foarte greu să se împace cu tot ceea ce se întâmplă în jurul lor. Cuplați acest lucru cu decizia asupra direcției viitoare a companiei și a certurilor prin care trec angajații, aveți mai mult decât suficient pentru a vă ocupa. Cu toate acestea, călătoria dvs. cu compania dvs. poate fi mult mai ușoară dacă știți exact care sunt capcanele conducerii unei afaceri, astfel încât să le puteți evita cu orice preț

Acesta ar putea să nu pară prea important, deoarece probabil că veți fi mai concentrat pe viitorul imediat al companiei și pe vânzăripe care ai putea să-l faci. Cu toate acestea, trebuie să vă dați seama că, dacă nu aveți o viziune măreață pentru compania dvs., nu veți avea o direcție definită de urmat sau o creștere pentru toți cei implicați, ceea ce este ultimul lucru pe care l-ați putea dori. Aveți nevoie ca angajații dvs. să fie motivați în permanență și acest lucru necesită să știe unde se îndreaptă compania. Mai mult, nu veți putea realiza întregul potențial al companiei dvs. fără să știți cu adevărat unde doriți să fie în câțiva ani, așa că, pe cât de important este pentru dvs. să vă ocupați de afacerile imediate, trebuie să fiți conștienți de unde se îndreaptă nava ta. Bineînțeles, acest lucru nu înseamnă că ar trebui să faceți greșeala începătorului concentrându-vă doar pe locul în care doriți să fie compania în viitor, ceea ce necesită multă imaginație și nu vă concentrați pe generarea de profituri imediate.

Al doilea cel mai rău lucru pe care îl poți face afacerii tale, în afară de doar să visezi și să nu faci nimic, este să nu știi prea multe despre locul în care îți vinzi produsul sau serviciul. Nu trebuie să presupuiți niciodată că oamenii vor fi interesați de ceea ce vindeți. S-ar putea să vă sune bine în acest moment, dar clienții sunt oamenii care decid de fapt dacă produsul dvs. este de fapt comercializabil sau nu. Efectuarea de sondaje , atât offline, cât și online, vă va putea ajuta să știți exact ce ar trebui să vindeți și dacă trebuie sau nu să vă ajustați produsul sau serviciul.

De asemenea, trebuie să știți exact câtă concurență aveți și cât de puternică este, ceea ce reflectă direct cota de piață pe care o au împreună cu cât de asemănător este produsul lor cu al dvs. S-ar putea să pară o idee bună să te grăbești pe piață și să începi să faci vânzări, dar cel mai probabil scenariu este că serviciul tău are nevoie de ceva lucru și de a ajunge la clienții tăi, în timp ce știi câtă rezistență vor oferi concurenții tăi veni la îndemână.

Dumneavoastră, în calitate de manager, trebuie să vă asigurați că compania dvs. este în regulă. Aceasta înseamnă că nu numai că trebuie să vă asigurați că angajații își îndeplinesc sarcinile la timp și în mod ordonat, ci trebuie să creați o ierarhie care trebuie respectată și recunoscută. Acesta nu este cel mai ușor lucru din lume, deoarece vor exista o mulțime de oameni flămânzi în companie care nu vor mai mult decât să urce pe rând, dar trebuie să vă asigurați că alegeți oameni care sunt buni la ceea ce fac și sunt capabili să își asume responsabilitatea.

Gestionarea unei afaceri poate fi extrem de stresantă, dar dacă știi ce nu ai de gând să faci, lucrurile pot deveni mult mai ușoare.