Descrieri la anunturi ca o agentie Google Ads

  • Miercuri, 5 Ianuarie 2022
  • Diverse
  • Publicat de
https://www.freepik.com/free-vector/web-help-support-question-mark-background_8162783.htm#page=1&query=question&position=22&from_view=search https://www.freepik.com/free-vector/web-help-support-question-mark-background_8162783.htm#page=1&query=question&position=22&from_view=search

Multe companii au inceput sa se promoveaza online inca de la inceputul anului 2021, deoarece acestea au trebuit sa isi modifice focusarea din offline in online datorita restrictiilor din ultima vreme. Si continua sa creasca numarul companiilor care incep promovarea pe Google Ads, dar si pe canalele de Social Media.

In aceste conditii, companiile trebuie sa aiba grija ce continut insereaza pe site, in diverse publicatii, dar si in promovarile online. Indiferent ca vorbim de texte, imagini, grafica, video, sunet, fiecare detaliu conteaza.

Un continut de calitate va atrage si un public de calitate. Acest lucru cu siguranta il cunosti, dar cum stii daca ai creat un continut de calitate, cum stii ca este cel care potentialii tai clienti il asteapta?

La aceste intrebari si nu numai, o agentie Google Ads iti poate raspunde exact dupa ce a demarat cateva campanii in contul tau sau a analizat ceea ce ai realizat tu in cont.

Dar sunt si cateva ponturi pe care ti le putem oferi:

  1. Audienta

Asigura-te ca stii cine este audienta ta si creezi continut specific pentru fiecare categorie. Este important sa stii cui te adresezi, ce interese si obiceiuri au. 

  1. Obiectivele

Trebuie sa iti setezi obiectivele: Ce vrei sa castigi? Vrei mai multi potentiali clienti sa auda de brandul tau? Vrei sa iti fie accesat site-ul de mai multi utilizatori? sau Vrei mai multe vanzari? Vrei un CPA mai mic? Vrei un anumit ROAS?

  1. Textul

Textul trebuie scris in concordanta cu tot ce poti oferi, cu audienta si cu obiectivele propuse. Scrie un text persuasiv, prin care sa convingi potentialul client ca el are nevoie de tine. 

  1. Formatul imaginii sau video-ul atasat textului

Este important sa acorzi atentie si acestui detaliu deoarece atragi mult mai usor atentia prin reclama care este insotita si de ceva vizual. Si daca acel „ceva vizual” este si bine realizat cu siguranta ajungi sa ai cele mai bune conversii. 

  1. Headline-ul

Un alt pas important este Headline-ul. Acesta trebuie sa fie scurt si la obiect. Sa concretizeze ceea ce ai scris in anunt.

  1. Butonul Call-to-Action (CTA)

Acest buton este la fel de important ca toate elementele de mai sus, deoarece cu ajutorul lui vei obtine si mai multe conversii. Alegerea corecta, a celui mai potrivit text de CTA dar si imbinarea cu anuntul poate avea consecinte pozitive sau, dimpotriva, negative daca nu ai ales corect.

Pentru a concepe strategia si realiza anunturi potrivite dezvoltarii companiei apelarea la o agentie de marketing online este o solutie potrivita oricarei faze de dezvoltare a unei afaceri. Si, chiar, mai profitabila pe termen lung, deoarece aceasta poate veni cu idei inovative care sa te surprinda chiar si pe tine de ceea ce pot aduce niste descrieri la anunturi corect alese.