De ce investiile in masinile Ferrari este intotdeauna un castig

De ce investiile in masinile Ferrari este intotdeauna un castig De ce investiile in masinile Ferrari este intotdeauna un castig

Deși companiile din întreaga lume se confruntă cu o recesiune, producătorul italian de mașini sport de lux Ferrari a demonstrat rezistență, afacerile sale înflorind ca de obicei. Alți producători de autoturisme suferă, dar pentru cazul Ferrari, este destul de evident că compania se dovedește a suporta încetinirea mai mare a producției de mașini.

Piața a atins nivelul minim istoric din cauza pandemiei, dar acțiunile Ferrari au crescut cu 21% începând cu 23 martie. Acțiunile, care sunt tranzacționate în prezent la un preț al acțiunii de 157 USD, și-au maximizat rata cu doar 13% începând din aprilie. În mod clar, a depășit indicele de referință.

În ceea ce privește alți producători de mașini, nu le merge bine, deoarece showroom-urile au fost închise, iar fabricile au fost închise și din cauza focarului. Chiar în Statele Unite, companiile mari de automobile, cum ar fi General Motors și Ford, au văzut că tarifele lor au scăzut cu 43% și, respectiv, 36%, în 2020. În schimb, Ferrari a suportat mai bine calea, deoarece a scăzut doar sub 7 % până acum anul acesta.

Potrivit analistului JPMorgan Ryan Brinkman, poziția bună a Ferrari se datorează parțial poziției sale ca o afacere de bunuri de lux cu puterea de capital a unui producător de automobile. Este cel mai popular brand din istoria cursei de Formula 1, care se adaugă venerării în care este percepută marca.

Înainte de scufundarea COVID-19, Ferrari pare să fi fost deja într-o poziție bună datorită creșterii semnificative a veniturilor de-a lungul anilor, datorită câștigurilor mai mari din oferte sporite de mașini sport și a unui flux constant de patroni bogați.

Dar, deși cererea pentru vehicul este în continuare în creștere, oferta este la nivelul minim istoric. Atât de mult încât crește prețul acțiunilor sale mai mare ca niciodată. Compania își vinde produsele înainte de producție, ceea ce înseamnă că comenzile vândute nu au fost încă efectuate.

Compania a susținut că cererea pentru mașinile lor crește de la o zi la alta și, până în prezent, nu există anulări ale comenzilor în ciuda coronavirusului. Deși piața este imprevizibilă și extrem de volatilă, se poate spune că acțiunile vor oferi o rentabilitate valoroasă după deschiderea pieței bursiere.

Pe măsură ce Europa și Statele Unite intră în blocare din cauza coronavirusului, Ferrari ar putea întâmpina unele posibile probleme legate de lanțul de stocuri pentru aprilie și majoritatea lunii mai, care ar putea afecta potențial livrările lor, conform Banca IMI.