De ce ești pe cale să începi să mergi mai mult

Au existat progrese remarcabile în tehnologie în ceea ce privește transportul până în prezent. De când mașinile au ajuns la bun sfârșit, orașele și orașele s-au chinuit să țină pasul. Trebuie doar să te uiți la orașele mai mari din lume pentru a vedea benzile nesfârșite care au fost adăugate pe autostrăzi pentru a permite mai mult trafic, doar pentru ca un număr tot mai mare de mașini să le aglomera. Toate acestea încep să se schimbe pe măsură ce consiliile municipale încep să adopte o nouă abordare a navetei.

Urbaniştii au început să revizuiască radical modul în care planifică un oraş . În timp ce cândva era vorba despre străzi mari deschise pentru a încăpea cât mai multe mașini, lucrurile se schimbă. Londra este un prim exemplu. Între 1996 și 2010, Londra a redus capacitatea pentru vehiculele private cu 30%, iar alte orașe fac același lucru. În timp ce în trecut orașele doreau să fie cât mai ușor posibil să ajungi în oraș, acum spun să vină în oraș, dar să nu-ți folosești mașina. 

Acest lucru este parțial determinat (scuzați jocul de cuvinte) de preocupările de mediu, dar adevăratul factor (știu că îmi pare rău) este aglomerația. Navetitorul mediu din Londra petrece 74 de ore pe an numai în trafic . Acest lucru are un impact uriaș asupra sănătății mintale, profitabilității afacerilor, mediului și atractivității generale a orașului. Atunci când alegeți un loc pentru a locui, unul dintre primele lucruri pe care oamenii le iau în considerare acum este naveta.

Orașele abordează această problemă prin îndepărtarea mașinilor de pe drumuri și forțând oamenii să opteze pentru transportul public. Acesta este doar primul pas într-un plan mai mare. Următorul pas este ca mai mulți oameni să meargă la serviciu atunci când este posibil. 

Unul dintre cele mai mari costuri pentru un guvern este cheltuielile cu sănătatea. Aproape jumătate dintre oamenii din Marea Britanie nu fac suficient exerciții fizice și, deși aceasta este o statistică deprimantă în sine, este și o statistică costisitoare. Orașele sunt încurajate să convingă mai mulți oameni să meargă la serviciu în loc să conducă cu mașina sau chiar cu autobuzul. 

Studiile au arătat că, dacă locuiți la mai puțin de 2,2 mile de locul de muncă, este mai bine să mergeți pe jos. În timp ce un autobuz poate dura aproximativ 30 de minute, iar mersul pe jos poate dura 55 de minute, diferența este mai puțin semnificativă dacă luați în considerare timpul necesar pentru mers pe jos până la autobuz, timpul de așteptare, timpul de întârziere și costul fericirii dvs. de a fi nevoit să împărțiți un autobuz dacă este supraaglomerat. Când cântărești totul, mersul pe jos este adesea cea mai bună abordare.

Atenție la orașele care vor împinge și mai mult opțiunea de mers pe jos în viitor.