Cum să vă recuperați corpul și sufletul?

Nu contează ce (sau cine) este de vină, chiar dacă suntem cei mai puternici și mai duri oameni de pe pământ, corpul nostru trebuie să se refacă. Aici avem o listă cu cele mai bune modalități de a ne recupera, vindeca și dezestresa corpurile și sufletele, astfel încât să putem deveni și mai puternici, atât din punct de vedere psihic, cât și fizic.

Munca manuală este cea mai bună modalitate de a „scăpa” mental și de a lua o pauză. Gatiti, curatati casa, inotati sau alergati lung! Toate aceste activități vă vor lăsa mintea să se concentreze și să dezvolte noi idei extraordinare pentru a înlocui dilemele și problemele pe care nu ați reușit să le abordați.

Ar trebui să dormi un pic mai mult

Poate că nu-ți vine să crezi, dar un somn bun este cel mai bun mod de a-ți reveni. Uneori, circumstanțele sunt dincolo de controlul nostru și nu putem obține acele 8 ore de somn necesare. Puteți încerca metode în afara acestei liste, dar dacă nu dormiți suficient, lupta pentru recuperare se va pierde în cele din urmă.

Să faci o baie fierbinte și sa citesti o carte bună

Faceți acest lucru separat sau chiar alăturați-vă! Dacă poți să iei 30 de minute pentru tine, să fii singur și să te relaxezi, să citești o carte sau chiar să te gândești în pace, vei ajuta procesul de vindecare imens - atât la nivel fizic, cât și mental.

Du-te la locul tău preferat

A existat întotdeauna acel loc care te ajută să te relaxezi, nu? Super, atunci du-te acolo! Mergeți în aer liber, la plajă sau la bibliotecă, orice vă place cel mai mult. Plecând, deconectându-vă de restul lumii și pur și simplu bucurându-vă de viață, veți putea să vă readuceți mintea, corpul și sufletul la normal. Când sunteți stresat, chiar și o plimbare de 15 minute afară vă poate ajuta.

Intinde-te

Viața grea sau antrenamentele dificile pot afecta alte zone ale corpului, altele decât mintea. Puteți reduce durerile și durerile minore doar luând 15 minute pentru a vă întinde din cap până în picioare, încălziți și adăugați o spumă. Dacă acest lucru se simte bine și ajută, adăugarea unei clase de yoga ar putea fi o idee bună.

Ce zici de dieta ta?

Nu aveți suficienți electroliți în corp după un antrenament îndelungat poate fi la fel de periculos ca și deshidratarea. Pentru a vă ajuta corpul să se refacă și să lupte împotriva efectelor inflamatorii ale muncii grele, trebuie doar să adăugați săruri și antioxidanți în dieta dumneavoastră. Deci, de acum înainte, sodiul, magneziul și potasiul, precum și vitamina C, curcuma și betacarotenul sunt cei mai buni prieteni ai tăi.

Când corpul tău are nevoie de combustibil suplimentar, când îi lipsesc mineralele, vitaminele și substanțele nutritive generale, nimic nu ajută mai mult decât să mănânci bine. Luați câteva legume, fructe, grăsimi sănătoase din nuci sau pește, proteine ​​slabe! Și, dacă vă ardeți cu adevărat, puteți folosi chiar și niște pudre de proteine ​​suplimentare pentru a vă ajuta corpul să recâștige energia de care are nevoie pentru un astfel de efort.

Faceți o plimbare cu bicicleta

Dacă aveți nevoie de o opțiune ușoară pentru a vă relaxa, ciclismul este unul excelent pentru picioare. După 30 de minute de mers cu bicicleta, ai putea adăuga ceva stretching pe bază de yoga. Dacă nu vă place cu adevărat plimbările cu bicicleta, puteți face canotaj, înot sau pur și simplu puteți folosi un antrenor eliptic pentru a vă ajuta mușchii și articulațiile dureroase, precum și pentru a vă ajuta să scăpați de stres.

Ați încercat vreodată o întindere dinamică?

Se pare că împingem întinderi peste tot, nu? Asta pentru că diferite întinderi fac lucruri diferite corpului nostru. Această rutină Land / Sea este excelentă în cazurile în care sunteți ars de câteva ore pe bicicletă, sau de kilometri de alergare sau chiar de ore în fața computerului! Toate întinderile dinamice pe care le faceți de obicei înainte de a vă antrena, le faceți o dată în mod normal și o dată în piscină, în apele adânci ale pieptului. Aceste exerciții de jogging acvatic vă vor ajuta cu adevărat și vă vor face corpul să revină într-o formă excelentă mult mai repede.

Un pui de somn

Un somn bun este foarte important, așa cum am subliniat deja, dar și somnurile sunt importante! Nu veți crede cât de mult poate ajuta somnul lung de 10-15 minute. Îmbunătățește vigilența și ameliorează letargia generală. Cel mai bun leac? Încercați nappuccino! Și ce este asta? Ei bine, ia niște cofeină după ce ai făcut un pui de somn - la fel cum ai terminat cu odihna de 15 minute, cofeina va începe și voila - ești pregătit pentru orice provocare pe care viața o poate arunca asupra ta!

Nu contează dacă vă recuperați după un accident, o boală sau un antrenament pentru Jocurile Olimpice, corpul și mintea dvs. merită îngrijire și recuperare bune pentru a funcționa corect. Încercați aceste idei, vedeți diferența și spuneți-ne ce a funcționat cel mai bine pentru dvs.