Cum sa stimultati antrenamentul pentru a slabi mai repede

Știm cu toții că există o mulțime de motive pentru care exercițiile fizice sunt atât de benefice pentru sănătatea noastră. Există multe modalități simple care au fost dovedite cu succes de mulți indivizi cu privire la modul de a pierde inteligent în greutate făcând exerciții. O bună motivație pentru a coborî de pe canapea și a vă deplasa este că activitatea fizică nu numai că ne menține corpul sănătos, ci și mintea. Să aruncăm o privire asupra câtorva moduri cu privire la modul în care ne putem maximiza antrenamentele pentru a ne ajuta să slăbim mai eficient.

Fă ceva care îți place

Deși acest lucru poate fi evident, dar antrenamentul care vă va ajuta să pierdeți grăsime este exercițiul pe care nu-l urăști sau blestem. În plus, este mai probabil să lucrați mai mult și mai frecvent atunci când faceți un exercițiu care vă place. Există o mulțime de modalități de a arde calorii, dacă alergarea poate fi plictisitoare pentru tine, fii creativ și alege ceva distractiv!

Puneți-vă telefonul departe

Sigur, luați telefonul la fugă cu dvs. sau aduceți-l în clasa de antrenament. Dar, vă rog, nu lăsați-l să vă distragă atenția și să reduceți cantitatea de calorii pe care o puteți arde. Dacă ai nevoie de ea pentru muzică, grozav. Doar nu lăsați să vă abate atenția.

Fă Cardio

Dacă obținerea unui abonament la sala de sport este prea scumpă, abia ai timp să ajungi la clasa de antrenament sau îți exagerezi corpul de la antrenamentele cu greutăți de ieri, nicio problemă - fă cardio! Indiferent de nivelul dvs. de fitness, cardio-ul este un exercițiu excelent și există atât de multe opțiuni din care puteți alege. Mergeți la plimbare, mergeți cu bicicleta sau pur și simplu mergeți prin cartier, în cele din urmă, ajută la arderea acelor calorii.

Nu vă temeți de greutăți

Pentru cei dintre voi care nu știau acest lucru înainte, ridicarea greutăților poate arde la fel de multe calorii ca și cardio. Un avantaj în plus față de a face greutăți este că vă ajută să construiți mușchi, deci cu cât aveți mai mult mușchi, cu atât ardeți mai multe calorii după ce ați terminat antrenamentul. Așa că mergi, greutățile pot deveni unul dintre cei mai buni prieteni ai tăi!

Bea apă

Pentru mulți, acesta este probabil un altul evident, dar o bună hidratare vă garantează să vă antrenați la intensitatea de care aveți nevoie pentru a crește cantitatea de calorii pe care le ardeți. Deci, gândiți-vă la H20 ca la un alt prieten de gimnastică!

Este ok să ai o zi de odihnă

A vă epuiza corpul în fiecare zi cu exerciții fizice nu este întotdeauna un lucru bun. Uneori îți poți suprasolicita corpul, ceea ce duce la răniri sau epuizare. Pierderea în greutate sănătoasă cu siguranță nu se întâmplă peste noapte, ci mai degrabă necesită timp. Antrenându-vă inteligent și luându-vă zile libere pentru a vă oferi și corpului dvs. este mai mult decât în ​​regulă și adesea vă ajută să vă atingeți obiectivele mai repede.

Ștergeți scara

Cântarul poate fi foarte util și oarecum un gadget important pentru cei care încearcă să atingă sau să mențină un anumit obiectiv de greutate. Dar pentru alții, poate fi cu adevărat un gadget negativ care să împiedice succesul lor. Este foarte recomandat ca atunci când încercăm să slăbim, să uităm de cântar!