Spre deosebire de vremurile anterioare, generația mai tânără de astăzi are o varietate de opțiuni de carieră. Oportunitățile actuale se bazează, de obicei, fie pe lanțurile globale de cerere-ofertă, fie pe interesele viitoare ale comunității mai largi. Astăzi, aflăm despre cariere cu totul noi, cum ar fi influențatori sociali, bloggeri, YouTubers și altele. Printre astfel de joburi out-of-the-box, una dintre cele mai preferate este gestionarea evenimentelor.
Managementul evenimentelor este despre organizarea și executarea de evenimente perfecte. O mulțime de oameni se potrivește în mod natural acestui tip de carieră și, de obicei, oamenii născuți cu un sentiment de aranjament sunt cei mai buni candidați. Cu toate acestea, concurența pe piață necesită abilități extraordinare pentru a excela într-un domeniu atât de agitat.
Dacă sperați să vă croiți o carieră excelentă în gestionarea evenimentelor, iată câteva sfaturi care vă pot ajuta:
FIȚI LA CURENT CU ULTIMELE TENDINȚE
Industria evenimentelor este plină de informații. Prin urmare, trebuie să vă țineți la curent cu ajutorul cărților, revistelor, comunicatelor de presă, site-urilor și blogurilor relevante. În plus, ar trebui să știți despre mai multe specializări în gestionarea evenimentelor, concentrându-vă totuși pe ceea ce vă pricepeți. Know-how-ul despre instrumentele de top utilizate în gestionarea evenimentelor este un plus.
ASIGURAȚI-VĂ CĂ AVEȚI UN GRAD DE BAZĂ ȘI ABILITĂȚI DE CALCULAstăzi, aproape toate universitățile au vizat cursuri de licență pentru managementul evenimentelor. Deci, explorați diverse opțiuni, cum ar fi cursuri de campus cu normă întreagă sau cursuri de diplomă cu jumătate de normă. Cursuri de gestionare a evenimentelor sunt, de asemenea, disponibile online.
FACEȚI VOLUNTARIAT ȘI OBȚINEȚI EXPERIENȚĂ DE LUCRUPoate fi o idee minunată să vizitați diverse evenimente și să observați noutățile pe piață. De asemenea, puteți încerca să oferiți o mână unor organizatori seniori ca sprijin voluntar. Acest lucru vă poate ajuta să obțineți o experiență de învățare. Acești organizatori vă pot ajuta, de asemenea, cu unele abilități certificate pentru a vă ajuta să vă construiți cariera.
FII SIMPATICEste o abilitate deosebită să fii simpatic, deoarece gestionarea evenimentelor se referă la oameni. Trebuie să vă implicați în înțelegerea oamenilor.
ASCULTĂ ȘI COMUNICĂ CLAREste esențial să ascultați nevoile clientului dvs. și să faceți promisiuni realiste, deoarece comunicarea greșită poate duce la gafe. Prin urmare, trebuie să aveți atât abilități de comunicare scrisă, cât și verbală.
FII CREATIVCrearea multor idei este esența managementului evenimentelor. Vă oferă și o margine superioară în rezolvarea problemelor. Dacă aveți idei, vă rugăm să le notați undeva, deoarece vă puteți referi la ele în curând.
MULTITASKINGÎn timpul procesului de planificare a evenimentelor, trebuie să acționăm simultan asupra mai multor sarcini. Întâlnirile cu clienții, gestionarea furnizorilor, sursele de divertisment, produsele alimentare și catering, sunt câteva responsabilități, dar lista este interminabilă. Trebuie să jonglezi printre multe roluri pentru a obține succes.
Odată ce te hotărăști să fii manager de evenimente, trebuie să începi să organizezi orice poți, cum ar fi evenimente la domiciliu, petreceri de naștere etc. Acest lucru te va ajuta să îți identifici defectele și punctele forte. Expunerea la rețelele sociale și la contactele dvs. vă poate determina o serie de evenimente în afacerea dvs.