Cum să folosiți bunăstarea financiară pentru a crește retenția angajaților

  • Sâmbătă, 6 August 2022
  • Diverse

Hai sa recunoastem. Pierderea unui angajat de calitate este dureroasă. Costă relațiile cu clienții companiei dvs., cunoștințele instituționale, angajarea și recrutarea. Moralul echipelor tale este de asemenea afectat. Dar mulți angajatori cred că oferirea unui salariu mare este suficient pentru a menține muncitorii. Angajații au nevoie de mai mult decât un salariu mare; aici intervine un program de bunăstare financiară. 

 

Deși pandemia a determinat unele organizații să reducă cheltuielile pentru beneficii care nu sunt legate de sănătate anul trecut, ofertele de bunăstare financiară, inclusiv acces la fonduri de urgență, planificare financiară și asistență pentru școlarizare și împrumut pentru studenți, ar putea primi o atenție reînnoită pentru a îmbunătăți bunăstarea angajaților și crește fidelizarea angajaților și atrage noi angajați. Concentrați-vă pe următoarele patru acțiuni cheie pentru a îmbunătăți bunăstarea financiară a angajatului dvs.

Folosiți ateliere educaționale

Atelierele pot să nu fie tradiționale, dar sunt o abordare destul de simplă. Îl poți folosi pentru a-ți învăța lucrătorii despre banii lor. Este, de asemenea, o metodă cu costuri reduse pentru implementarea unui program de bunăstare financiară de bază. Puteți începe prin a invita vorbitori invitați cunoscuți să desfășoare o sesiune la birou. Acești invitați ar trebui să poată discuta subiecte precum strategiile de economisire, bugetarea și reducerea datoriilor.

De asemenea, s-ar putea să-i ceri specialistului în beneficii HR să organizeze un atelier, în funcție de dimensiunea companiei tale. Formarea, menită să stimuleze investițiile lucrătorilor, le va îmbunătăți angajamentul. Astfel, se minimizează probabilitatea cifrei de afaceri. Firma este, de asemenea, mai bine echipată pentru a-și păstra angajații.

Ajutați angajații să planifice din timp 

Există multe sarcini financiare pe care viața le poate aduce. Luați notă de etapele de viață ale angajaților dvs. și colaborați cu furnizorii de beneficii pentru a-i ajuta să treacă prin momente financiare deosebit de stresante. Nașterea sau adopția unui copil, cumpărarea unei case, întoarcerea la școală și pensionarea pot fi experiențe interesante, dar stresante din punct de vedere financiar. 

 

Luarea de măsuri în astfel de perioade va sprijini, educa și tranziția angajații prin poverile financiare pentru a-și menține bunăstarea financiară sau, cel puțin, pentru a reduce stresul financiar. Concentrarea asupra beneficiilor tale și a modului în care poți îmbunătăți bunăstarea financiară a angajaților este o modalitate excelentă de a avea grijă de angajații tăi și de a obține un avantaj competitiv pe piața muncii.