Concurenta pe piata muncii a devenit mai intensa ca oricand. Exista multi oameni care solicita aceleasi functii, chiar si pentru posturile care au fost odata considerate a fi exotice si au avut foarte putini solicitanti.
De fiecare data cand aplicati pentru o pozitie, v-ati dat seama ca nu mai este posibil sa primiti raspunsul cu care v-ati obisnuit cu cativa ani in urma. Angajatorii au devenit mai selectivi ca oricand.
Pot exista sute de alti candidati cu calificari si experiente ca ale dvs. Aici aveti nevoie de serviciul profesional de reluare a cladirilor pentru a va asigura ca profilul dvs. este atragator si se evidentiaza. Resume.io face intregul proces o briza, permitandu-va sa alegeti dintre template-urile CV-ului testate si sa va creati CV-ul exact in conformitate cu aspectul pe care angajatorii il doresc.
Potrivit companiei, sabloanele respecta regulile asteptate de angajatori. Informatiile corecte sunt furnizate la locul potrivit pentru a va revedea CV-ul.
Resume.io a fost utilizat de peste 302.000 de persoane din intreaga lume. O medie de peste 450 de persoane se inscriu in fiecare zi in cont. Compania raspunde anual la aproximativ 12.400 de intrebari.
Cum se utilizeaza Resume.io?
In doar 3 pasi, puteti avea CV-ul pregatit pentru a fi trimis la angajatorii dvs. potentiali. Selectati un sablon de reluare dintr-o lista de modele profesionale dovedite.
Completati toate informatiile pe care le-ati fi completat in celalalt CV. Completati doar detaliile si reluarea este gata – Resume.io
Descarcati CV-ul si incepeti sa-l trimiteti angajatorilor potentiali.
Este un mod fara efort de a crea un CV extrem de eficient, care creste sansele de a fi angajat mai repede. Nu aveti nevoie de abilitati avansate de scris pentru a crea un CV minunat cu acest serviciu. De fapt, chiar si incepatorii fara experienta anterioara o pot folosi si pot crea un CV retinut cu atentie.
Puteti crea un CV uimitor utilizand aceleasi informatii pe care le-ati folosit in CV-ul anterior. Completati informatiile din sablon si veti crea un aspect care este cel mai util pentru angajatori pentru a va evalua acreditarile.