Cum evitam caderea parului

Exista multe mituri legate de aceasta problema: atunci cand parul nostru cade intr-un mod exagerat, incepem sa ne dam seama cum sa atacam problema si cum sa gasim cele mai diverse informatii . Gama include probleme medicale la ezoterice. Pentru a clarifica problema, va spunem de ce va cade parul si va impartasim cateva sfaturi despre cum sa preveniti caderea parului.

Primul lucru pe care trebuie sa-l stim este ca pierderea parului poate avea mai multe cauze, printre care se numara dieta, deficienta minerala, medicamentele, o boala sau stresul sever si genetica. Pana la o treime din populatie sufera de aceasta problema si, din aceasta treime, majoritatea sunt femei.

De ce ne cade parul

Caderea parului este normala: fiintele umane pierd 100 pana la 200 de fire de par in fiecare zi, care de obicei cad cand faceti dus sau baie etc. Problema apare atunci cand caderea este excesiva sau daca pe cap raman portiuni de chelie.

Cauze ale caderii parului sunt:

  • O dieta neechilibrata.
  • Stres.
  • Ereditate.
  • Circulatie proasta a sangelui.
  • Modificari hormonale
  • Utilizarea excesiva a produselor de par.
  • Unele boli (cum ar fi boala celiaca) si medicamentele (cum ar fi antibioticele) pot provoca pierderea parului.
  • Dupa o sarcina, exista o alopecie postpartum frecventa. Nu va speriati: este un rezultat natural al modificarilor hormonale care au modificat calitatea si chiar si grosimea parului timp de noua luni. Caderea parului este un semn ca nivelul hormonilor revine din nou la normal. Parul pierdut creste de obicei in cateva luni.

Cum prevenim caderea parului

Exista unele tratamente la domiciliu pentru a preveni caderea parului, dar ele functioneaza daca suntem in concordanta cu aplicarea si minimizam utilizarea substantelor chimice, a placilor de intins parul si a uscatoarelor.

Desi pe piata exista numeroase tratamente si produse pentru a evita sau trata pierderea parului, putem recurge la remedii la domiciliu pentru a combate problema.

Alimentatie buna: o dieta echilibrata si sanatoasa imbunatateste calitatea parului. Consumati legume si fructe. Exista vitamine (cum ar fi B si C) si minerale care pot fi foarte utile in stimularea parului sanatos pentru a preveni pierderea parului, iar fierul este, de asemenea, cheia. Oamenii anemici au modificat aportul de substante nutritive la foliculi, ceea ce duce la pierderea parului. Carnea rosie, carnea de pui si pestele sunt surse bune de fier.

Adaugati la dieta dvs. acizi grasi omega 3: pastreaza parul sanatos si au rolul de a impiedica parul sa se usuce si sa devina fragil.

Luati in considerare luarea de suplimente: cu sfaturi medicale, puteti apela la suplimente pentru a preveni caderea parului. Sunt recomandate cele care au biotina, inozitol, fier si vitamina C.