Cum arată rezultatele proiectului Împreună spre 0%, dezvoltat de Kindred Group și în România

Cum arată rezultatele proiectului Împreună spre 0%, dezvoltat de Kindred Group și în România Cum arată rezultatele proiectului Împreună spre 0%, dezvoltat de Kindred Group și în România

În anul 2020, Kindred Group, unul dintre cei mai cunoscuți operatori de jocuri de noroc online la nivel internațional, a surprins piața printr-un demers nu doar inedit, cât și foarte ambițios: lansarea obiectivului de a atinge zero încasări provenite de la jucătorii vulnerabili. Încă din anul următor, compania a publicat rapoarte în care a arătat evoluția acestui program, iar de curând au fost anunțate noi date, aferente trimestrului 1 al anului 2024.

Românii pasionați de jocuri de cazino online și pariuri online pot fi considerați parte din acest demers, căci sunt vizați direct de efectele programului, în condițiile în care Kindred Group este prezent pe piața locală cu brandurile Unibet și Vlad Cazino. Cel din urmă, creat special pentru jucătorii din România, este primul cazinou online autohton, dezvoltat de un operator global de top.

Campania Vlad Cazino în favoarea jocului responsabil

Anul trecut, marcând aniversarea a 5 ani de activitate pe piața românească de profil, Vlad Cazino a lansat o campanie aniversară cu accent pe jocul responsabil - elementul cheie în proiectul Împreună spre 0% al Kindred Group. Pentru a-și valida acest angajament pro distracție echilibrată, cazinoul online a conceput mesaje promovate chiar de ambasadorii de brand - Florin Piersic Jr. și Cătălin Bordea, unele dintre cele mai apreciate vedete în sectorul de divertisment din țara noastră.

"Dacă-ți dă cu minus, impune-ți limite. Joacă responsabil!" - se menționa într-un vizual al campaniei Vlad Cazino, la aniversarea a 5 ani. "Vrei ca sloturile să rămână distractive? Joacă responsabil!" - se putea citi într-o altă imagine promoțională. De fapt, în cei 5 ani de existență, brandul de online casino s-a asociat constant cu divertismentul de calitate și s-a implicat în oferirea de variante echilibrate de distracție pentru publicul adult - atât online, cât și offline. Sunt de notorietate asocierile nu doar cu personalități din lumea divertismentului, ci și cu evenimente de calitate din categoriile muzică și stand-up comedy.

Kindred Group - rezultatele de până acum ale campaniei globale pentru joc responsabil

În primul trimestru fiscal din anul 2024 (perioadă de 90 de zile între 19 decembrie 2023 și 18 martie 2024), Kindred Group a consemnat o ușoară creștere a veniturilor de la jucătorii cu risc ridicat comparativ cu ultimul trimestru din 2023. În același timp, se observă o scădere notabilă în raport cu perioada similară de anul trecut (T1, 2023). Așadar, în T1, 2024, grupul Kindred a ajuns la 3,2% venituri de acest gen, față de 3,1% cu un trimestru în urmă și 3,3% în primul trimestru al anului anterior.

"Continuăm să observăm o fluctuație a cotei noastre din veniturile de la jucătorii cu risc ridicat, de la un trimestru la altul. Lucrăm îndeaproape cu toate echipele din companie pentru a sprijini clienții către o experiență de jocuri de noroc etică și corectă din toate punctele de vedere. Cu toate acestea, este încurajator să vedem că datele s-au îmbunătățit constant din anul 2020. O tendință similară poate fi observată în ceea ce privește efectul comportamentului de joc mai sănătos după intervenții. Acest lucru ne spune două lucruri: munca noastră dă roade, dar trebuie să continuăm să ne împingem pentru a propulsa o progresie durabilă", a declarat Alexander Westrell, Director de Comunicații la Kindred Group.

Pentru a implementa obiectivul curajos al proiectului Împreună spre 0%, Kindred Group acționează prin mai multe mijloace, iar impactul său în societate este îmbunătățit. Schimbarea pozitivă a comportamentului jucătorilor după intervenții este evidentă, conform datelor publicate de companie. În T1, 2024, proporția de clienți detectați care au manifestat un comportament îmbunătățit după intervenții a fost de 87,1% (comparativ cu 87,4% în T4 2023 și 83,0% în T1 2023). Aceste rezultatele reflectă angajamentul ferm al operatorului de a promova schimbări pozitive în industria de jocuri de noroc online.

Accent puternic pe jocul responsabil, pentru experiențe mereu plăcute

Jocul responsabil este, în viziunea Vlad Cazino și Unibet, unica variantă corectă pentru a rezulta distracție epică la cazino online și pariuri online, fără regrete. Astfel de experiențe sunt posibile grație informării adecvate, dar și mulțumită tehnologiei de ultimă generație. Utilizatorii platformelor Kindred Group au la dispoziție instrumente complexe, însă simplu de folosit, pentru a avea un parcurs fără probleme în sesiunile de gambling. Atitudinea echilibrată a utilizatorilor de jocuri de noroc este esențială pe orice platformă de specialitate, dar și în mediul offline.

Cu peste 30 milioane clienți în țări din întreaga lume, inclusiv SUA, Europa si Australia, Kindred Group se numără printre cele mai renumite companii la nivel mondial în industria jocurilor de noroc online. Obiectivul său responsabil social este acela de a sprijini jucătorii pentru ca aceștia să aibă întotdeauna experiențe de joc distractive și în deplină siguranță.