Cum alegi o agenție SEO?

  • Sâmbătă, 13 Iunie 2020
  • Afaceri
  • Publicat de
SEO SEO

Atunci când deții o afacere în mediul online sau un magazin virtual într-un domeniu în care competiția acerbă nu îți permite să ajungi în primele rezultate Google, o soluție salvatoare, cu rezultate pe termen lung este colaborarea cu o agenție SEO specializată.

Optimizarea SEO pentru motoarele de căutare este un proces complex și dinamic, care necesită o strategie foarte bine gândită încă de la început. Cum dorințele fiecărui owner vizează poziții cât mai fruntașe în prima pagină de rezultate Google și cât mai mulți vizitatori pe site-ul afacerii sale, alegerea celei mai bune agenții SEO din București, care să îndeplinească aceste obiective, se poate dovedi foarte dificilă.

Care sunt criteriile în funcție de care alegi cea mai bună agenție SEO pentru afacerea ta?

Cu toate acestea, la fel ca orice altă alegere importantă, și opțiunea pentru agenția SEO de încredere se bazează pe o serie de criterii esențiale. Iată o selecție a celor mai importante dintre acestea:

  1. Transparența încă de la prima întâlnire

La prima întâlnire cu specialiștii agenției de marketing online pe care ai selectat-o, aceștia trebuie să îți inspire încredere, să îți asculte nevoile și per ansamblu, să aveți o comunicare eficientă.

Transparența în ceea ce privește modalitatea de abordare a campaniilor SEO și de implementare a strategiilor nu trebuie să aștepte semnarea contractului. Cu cât modul de lucru îți va fi expus mai clar încă de la prima întrevedere, cu atât mai mult poți avea încredere în agenția SEO.

  1. Nu alege agențiile din primele rezultate Google

De obicei, agențiile clasate pe primele poziții sunt dintre cele mai mari și au un număr impresionant de clienți de renume, fiind astfel foarte aglomerate. Există posibilitatea ca timpul acordat de acestea afacerii tale să nu fie cel optim și suficient. Astfel obiectivele tale de promovare online nu vor fi pe deplin atinse, iar rezultatele pot fi mediocre, chiar și pentru un buget considerabil investit. 

De reținut: este doar o posibilitate. Acest lucru nu înseamnă că toate agențiile din primele poziții se vor comporta astfel.

  1. Analizează experiența și portofoliul agențiilor

Importantă în acest caz este calitatea, nu cantitatea: nu numărul clienților face ca o agenție să fie de încredere și nici renumele acestora, ci rezultatele obținute. 

Fie că ai auzit de clienții pentru care compania lucrează, fie că îți sunt brand-uri necunoscute, cel mai sigur mod prin care poți verifica rezultatele pe care serviciile de optimizare SEO ale agenției le-au adus acestora, este căutarea lor pe Google. Cu cât numele brand-urilor sau site-urile magazinelor online regăsite în portofoliul agenției sunt pe poziții favorabile, cu atât mai mult poți avea încredere în experiența și profesionalismul acesteia. În plus, dacă agenția lucrează sau a lucrat în trecut cu clienți din domeniul afacerii tale, atunci șansele obținerii unor rezultate spectaculoase sunt și mai mari.

  1. Comunicarea și modul de abordare 

Deși este abia pe locul 4, comunicarea este de departe unul dintre pilonii de bază ai unei colaborării reușite și profesionale cu o agenție de marketing digital. În lipsa acesteia, obiectivele afacerii tale nu vor fi atinse.

Comunicarea însă trebuie să vină din inițiativa ambelor părți: în primul rând, tu trebuie să specifici clar care sunt obiectivele tale pe termen lung, care este publicul țintă și, poate cel mai important, să prezinți specialiștilor povestea afacerii tale. La rândul ei, agenția SEO din București cu servicii dedicate, aleasă de tine, trebuie să îți ofere informațiile necesare referitoare la modul de abordare al campaniilor SEO, la tool-urile folosite pentru măsurarea rezultatelor, la tipologia strategiilor folosite în diferite situații și multe altele legate de optimizarea internă și externă a site-ului.

AdMarks Media – comunicarea cu o agenție SEO nu a fost niciodată mai ușoară

Pornind de la ideea că fiecare afacere este unică în felul său, agenția de marketing online din București susține comunicarea sinceră și liberă între specialiștii firmei și clienții săi. 

Considerând, pe bună dreptate, că optimizarea SEO înseamnă mai mult decât poziția numărul unu în Google, AdMarks Media își concentrează atenția pe a fi mereu la curent cu cele mai noi update-uri și factori tehnici ai algoritmului Google, astfel încât site-urile clienților din portofoliul său să se bucure de vizibilitatea promisă și de un număr semnificativ de vizite către site.

Unele dintre cele mai apreciate caracteristici ale agenției este ușurința de comunicare și transparența, fapt susținut de clienții actuali ai acesteia (Gerocossen, Polaris Medical, Roof Art, NoRDA, Rom Decor etc). Pe lângă acestea, implicarea specialiștilor în fiecare proiect, individualizarea campaniilor în funcție de tipul afacerii și realizare conținutului unic și de calitate sunt trăsături care completează lista de atuuri ale agenției AdMarks Media.