Rihanna este o muziciană cunoscută care a devenit faimoasă pentru cântatul ei. Potrivit Forbes, Rihanna valorează acum 1,7 miliarde de dolari, ceea ce o face cea mai bogată femeie muziciană, dar cea mai mare parte a averii ei provine din eforturi non-muzicale. În 2017, ea a colaborat cu LVMH pentru a lansa Fenty Beauty, o linie de cosmetice care a încasat peste 550 de milioane de dolari în primul său an. Linia ei de cosmetice Fenty Beauty este estimată la 1,4 miliarde de dolari, veniturile rămase provenind din muzica ei și din alte oferte de aprobare. Rihanna nu este singura celebritate care a lansat un brand de frumusețe folosind urmărirea ei pe rețelele sociale (are 101 milioane de urmăritori pe Instagram și 102,5 milioane de urmăritori pe Twitter), dar este cea mai de succes în acest sens.
Lecții din povestea Rihannei
- Diversitatea veniturilor - Rihanna nu face bani doar din muzica ei, chiar dacă aceasta a făcut-o celebră. Ea câștigă bani prin contractul ei de aprobare, produse de machiaj și alte investiții, cum ar fi imobiliare. Ea a fost numită odată cea mai comercială celebritate din lume. Una dintre cele mai notabile colaborări ale ei a fost cu Puma. Rihanna a fost angajată ca director de creație al mărcii, iar vânzările au crescut vertiginos în șase luni. Rihanna a apărut și în mai multe filme de la Hollywood. Într-adevăr, Rihanna nu își pune nicio restricție.
- Perseverență - Ea a vândut odată o casă cu o pierdere de 1,9 milioane de dolari din cauza daunelor cauzate de apă. Dar nu a lăsat-o să o oprească. Ea a continuat să investească în alte tranzacții imobiliare și a profitat semnificativ de pe urma schimburilor. Ea și-a achiziționat mai multe case, dintre care unele le-a scos la vânzare, iar altele pentru închiriere.
- Carving a nisa - Nu mai este o știre că linia ei de machiaj a jucat un rol semnificativ în succesul ei. Dar ceea ce face ca linia ei de machiaj să aibă succes este incluziunea sa. Se spune că fondul de ten Fenty are o nuanță pentru fiecare nuanță a pielii. Rihanna a reușit să identifice o problemă existentă cu un produs de machiaj actual și să o rezolve, profitând și de pe urma acesteia.Fenty și-a creat o nișă ca o linie de machiaj incluzivă, făcând-o o alegere pentru toată lumea, în special pentru cei care s-au simțit excluși de companiile anterioare de machiaj.
Rihanna dă înapoi comunității
Ea nu și-a păstrat toți banii pentru ea însăși și a dat o parte din ei înapoi. Ea a înființat o fundație în onoarea bunicilor ei în 2012. Fundația lucrează pentru a îmbunătăți calitatea vieții comunităților în îngrijirea sănătății, educație, arte și cultură. De asemenea, are o fundație prin care oferă burse complete studenților din diverse părți ale lumii, inclusiv din Haiti, Cuba și Brazilia.
Concluzie
Rihanna ne-a arătat că poți câștiga bani din diverse surse, nu doar din ceea ce te face faimos. Rihanna nu este doar o muziciană talentată, ci este și o femeie de afaceri de succes care a valorificat popularitatea pe care a câștigat-o prin muzica ei pentru a lansa o linie de produse cosmetice. Tot ceea ce intră în contact cu străluciri și transformă în diamante, la fel ca în cântecul ei „diamonds”. Astăzi, cel mai profitabil parteneriat al Rihannei este cu conglomeratul de lux LVMH.
RECLAME