Blocările coronavirusului au oprit temporar aproape toate aspectele vieții sociale. Asta nu înseamnă că oamenii, în special antreprenorii, pot avea o scuză pentru a nu mai lucra.
Tranzacțiile comerciale regulate pot fi imposibile în acest moment, dar antreprenorii pot continua să rămână conectați la clienții lor și să construiască noi conexiuni chiar și atunci când se distanțează social.
Un lucru care a făcut ca șederea acasă mai ușor pentru mulți oameni este rețeaua socială. Antreprenorii pot profita de creșterea numărului de ore pe care oamenii le petrec pe site-uri precum LinkedIn , Instagram sau Twitter.
Urmați exemplul lor și începeți să postați mai multe pe site-urile de rețele sociale în care potențialii clienți ar putea fi cei mai activi. Utilizați acest lucru ca o oportunitate de a partaja conținut autentic și de a stabili conexiuni autentice cu oamenii prin implicare virtuală .
O modalitate de a face acest lucru este revizitând conexiunile vechi și pornind conversații noi. Antreprenorii își pot obișnui, de asemenea, să comenteze postări și poate să se angajeze în discuții semnificative în acest proces. Amintiți-vă doar să limitați numărul de postări pe care le faceți într-o zi pentru a menține prezența online cât mai autentică posibil.
Aprofundându-se mai mult în crearea de conexiuni autentice pe internet, antreprenorii se pot întoarce la elementele de bază și pot trimite carduri și note însemnate scrise de mână. Acest lucru îi va ajuta să-și aprofundeze relațiile cu contactele.
Un lucru de care trebuie să țineți cont însă este să vă abțineți de la crearea cărților cu privire la serviciile sau produsele cuiva. Păstrați mesajul pur social. De asemenea, ar fi util din punct de vedere logistic să se acorde prioritate trimiterii notelor către clienți potențiali sau potențiali.
Mersul pe această rută ar fi util în mod special, deoarece s-ar putea să nu ne întoarcem la felul în care era înainte pentru câteva luni în plus. Mai mult, primirea unei note ar lumina cu siguranță ziua unei persoane.
Momentele provocatoare actuale sunt, de asemenea, perfecte pentru a arăta generozitatea cuiva. Antreprenorii pot face acest lucru făcând parte din conținutul lor sau alte oferte gratuite pentru o perioadă de timp.
Stabiliți care să „faceți cadou” observând de ce oamenii ar putea avea cel mai mult nevoie în acest moment. Proprietarii de afaceri pot alege, de asemenea, să ofere pur și simplu reduceri semnificative dacă nu își permit să dea lucruri gratuit în acest moment.
Cheia este să nu ne așteptăm la nimic în schimb. Sperăm că acest lucru ar îndrăgi oamenii cuiva și și-l va aminti atunci când lucrurile vor reveni la normal.