Ce este Google My Business

  • Duminică, 8 Noiembrie 2020
  • Internet
  • Publicat de
Ce este Google My Business

Google, cel mai răspândit și folosit motor de căutare, are o unealtă create special pentru proprietarii de afaceri locale. Google My Business, este cea mai importantă unealtă pusă la dispoziție de marele Google pentru micile afaceri locale. Vestea cea mai bună este că această unealtă este gratuită și este la îndemana oricui. Să vedem așadar ce face Google My Business și cum poți profita la maxim de facilitățile acestuia. Google My Business are două scopuri : în primul rand să ajute proprietarii de afaceri locale crescând vizibilitatea afacerii lor online și în al doilea rând să ajute oamenii să găsească și să își spună părerea despre afacerile din zona lor.

Majoritatea afacerilor locale, restaurante, cabinete de medicale, saloane de frumusețe, magazine mici, etc, au o locație fizică, o adresă postală unde clienții vin pentru a cumpăra bunuri sau servicii. Deci, primul pas ca un potențial client să cumpere este să te găsească. Pe hartă. Adica pe Google Maps – cea mai folosită hartă pentru indicații.

Nota: pentru dispozitivele Apple există o hartă diferită. Listarea pe aceasta hartă nu este înca disponibilă pentru Romania.

Înregistrările Google My Business sunt destinate companiilor care oferă clienților servicii în principal în zona lor locală, ca de exemplu: contabili, constructori, saloane de coafură, dentiști, școli de șoferi, gimnastică , fotografi, restaurante, catering, electricieni, agenți imobiliari, garaje, instalatori etc.

Ori de câte ori cineva utilizează ceva legat de Google și caută ceva ce Google determină să aibă legatură cu o locație sau o zonă, cum ar fi “dentiști București” sau “restaurant în Cluj”, link-urile către 3 înregistrări din GoogleMy Business vor fi afișate sub o hartă a zonei locale . Când faceți clic pe înregistrarea unei companii Google My Business, puteț i vedea următoarele:

  • Numele, adresa și numărul de telefon al companiei.
  • Locația companiei pe o hartă.
  • Ora de deschidere a afacerii.
  • Un link către website-ul companiei.
  • Fotografii legate de afacere.
  • Recenzii ale  afacerii lăsate de clienții anteriori.
  • O rating de la 1 la 5 pentru afacere (pe baza scorurilor date de clienții anteriori).

Acum, știți ce este Google My Business, să examinăm motivele pentru care tu, ca proprietar al unei afaceri locale, nu trebuie doar să fii conștient de platformă, ci să o folosesti în mod activ.

Ai acces la mai multe persoane

În ceea ce privește conectarea afacerilor cu oamenii în momentul în care aceștia caută un anumit serviciu în zona lor, nimic nu se compară cu accesul Google, care este punctul de plecare implicit pentru majoritatea persoanelor care caută informații online.

Prezență mai bună în rezultatul căutarilor pentru afacerea ta

Înregistrările din Google My Business sunt afișate deasupra rezultatelor standard ale căutării, ceea ce înseamnă că firmele afișate acolo au o prezență mai mare și beneficiază de o expunere sporită. De asemenea, este posibil să fie afișat atât în înregistrările Google My Business, cât și în rezultatele standard ale căutării, ceea ce înseamnă două listări de pe prima pagină în loc de una pentru afacerea ta.

Câștigă încrederea Clienților

Pentru persoanele care caută pe Google, procesul de verificare și sistemul imparțial de evaluare / revizuire utilizat pentru înregistrările din Google My Business le pe acestea mult mai credibile decât site-urile de afaceri, și pe bună dreptate, deoarece Google face aproape imposibilă trisarea – întreprinderile fără scrupule să obțină rezultate bune în căutarea locală rezultate.

Recenzii

Pagina Google My Business permite afacerii tale să obtină păreri,comentarii și recenzii de la clienți despre afacere, serviciile sau produsele oferite. GMB este o altfel de carte de vizită a unei afaceri și în special afacerile locale. Pentru o afacere locală aflată la început recenziile sunt foarte importante pentru a crește autoritatea și credibilitatea afacerii. Menținerea unei pagini Google My Business completă și corectă face parte din strategia de Local SEO.

Din aceste motive, dar și pentru că platforma este atât gratuită, cât și simplă, trebuie să începeți să utilizați Google My Business. Cu cât începeți mai devreme, cu atât mai devreme afacerea dvs. va fi vizibilă atunci când persoanele din zona dvs. caută cuvinte cheie relevante pentru afacerea dvs. și cu atât mai devreme veți începe să primiți un flux continuu de clienți de la Google.