Studiile arata ca ambalajul unui produs poate influenta decizia unui potential client atunci cand il alege in timpul cumparaturilor.
Daca este facut corect, un pachet bine prezentat poate fi folosit ca instrument de marketing eficient pentru a ajuta la recrutarea si pastrarea de noi clienti in viitor, scrie amclightpack.ro
Regula de baza in ambalajAmbalajul si modul in care arata in ochii potentialilor clienti pot avea un impact direct asupra perceptiei acestora asupra continutului sau. Daca va pune produsele in ambalaje de calitate scazuta, cu aspect prost, atunci clientii probabil se vor gandi ca si continutul este de calitate scazuta si invers. Utilizati cutii de inalta calitate (plicuri sau alte ambalaje) care sunt potrivite pentru produsul dvs. Amintiti-va ca produsul dumneavoastra trebuie sa fie bine protejat, mai ales daca este fragil, asa ca folositi ambalaje suplimentare pentru a-l proteja (aeroplastic, carton ondulat, hartie de impachetat etc.).
Ambalaj de marcaBrandingul, prin imprimarea numelui marcii si plasarea siglei pe ambalaj, nu numai ca le va face mai frumoase, ci si mai recunoscute in randul clientilor dumneavoastra. Asigurati-va ca informatiile pe care le imprimati pe ambalaj nu sunt prea multe. Prea multe informatii nu numai ca ii vor plictisi pe potentialii clienti, dar vor face si aspectul general al ambalajului mai putin atractiv.
Nu va fie teama sa experimentati cu designul ambalajului dvs – va va duce cu un pas inaintea concurentei.
Hartie de impachetatPe langa faptul ca este folosita ca umplutura pentru a proteja continutul ambalajului, hartia de impachetat poate fi folosita si ca ambalaj. Afacerile care doresc sa ofere un stil mai neobisnuit si mai casual ambalajelor lor pot folosi hartia de impachetat. Acest tip de ambalaj ar fi extrem de potrivit pentru afacerile care vand imbracaminte si alte produse textile.
Ambalaj rezistentUnul dintre cele mai importante lucruri la care sa acordati atentie este, fara indoiala, rezistenta ambalajului pe care il alegeti. Daca se intampla adesea ca ambalajul si/sau produsul sa fie deteriorat in timpul livrarii, este timpul sa ne gandim cum sa prevenim acest lucru. O modalitate, desigur, este sa alegeti ambalaje mai puternice, cum ar fi cutii de carton ondulat cu trei sau cinci straturi. Acest lucru nu numai ca va reduce daunele si costurile, dar va veni in intampinarea asteptarilor clientilor, si anume ca transportul lor va ajunge intact.
Ambalaj „interior”.Aspectul ambalajului nu este singurul lucru care ar trebui sa arate bine. O mare parte din asa-numita „experienta de despachetare” provine din felul in care arata interiorul pachetului si este o oportunitate grozava de a va impresiona clientii.
Evitati supraambalareaAsigurati-va ca utilizati numai ambalajele necesare si ca ambalajul dvs. nu este prea mare pentru produsele respective. Acordati atentie si materialelor de ambalaj de protectie pe care le utilizati. Nu folositi prea mult din ele, pentru a evita supraambalarea. Urmand aceste sfaturi nu numai ca veti economisi bani, dar veti face si ca ambalajul sa arate mai ingrijit.