Care sunt fructele care au mai multe si mai putine calorii?

Un fruct aduce multe beneficii pentru corpul nostru, deoarece ne furnizeaza apa, vitamine, minerale, fibre si diversi compusi buni pentru organism. De asemenea, ele ajuta la prevenirea bolilor cardiovasculare, tulburari digestive si diferite boli neurodegenerative.

Desi este recomandat sa se manance fructe pentru orice fel de regim alimentar echilibrat, care ne permite sa avem o sanatate buna, ar trebui sa se tina cont de faptul ca fructele au zahar si valoarea calorica difera de la unul la altul.

Din acest motiv, va spunem care fructe au mai multe si mai putine calorii pentru a lua in considerare atunci cand le introducem in dieta.

Este recomandabil sa consumati intre trei si cinci portii de fructe pe zi, impartite in micul dejun, pranz, cina sau gustari.

Avand in vedere ca fructele ofera o cantitate mare de vitamine si minerale si sunt potrivite pentru cele mai multe diete de scadere in greutate, nu am putea crede ca au calorii. Dar toate produsele alimentare au si da, ele ne pot face supraponderali.

Fructe cu mai putine calorii

Urmatoarele fructe sunt cele cu continut scazut de zahar. Valoarea calorica specificata este de aproximativ 100 de grame.

Pepene verde: 30 de calorii Capsuni: 33 de calorii Pepeni: 34 de calorii Piersica: 39 de calorii Grapefruit: 42 de calorii Prune: 46 de calorii Portocala: 47 de calorii Ananas: 50 de calorii Zmeura: 52 de calorii Mar: 52 de calorii Merisoare: 57 de calorii Pere: 57 de calorii Mango: 60 de calorii Kiwi: 61 de calorii

Fructe cu mai multe calorii

Urmatoarele fructe au un continut mai mare de zahar, astfel incat valoarea calorica este mai mare. Valoarea calorica specificata este de aproximativ 100 de grame.

Cirese: 70 de calorii Struguri: 70 de calorii Rodie: 74 de calorii Banane: 89 de calorii Avocado: 160 de calorii Curmale: 282 calorii Nuca de cocos: 354 de calorii