Retailerul international de moda Cacharel si-a deschis singurul magazin de marca din Romania in Fashion House Outlet Center din Bucuresti.
Noul magazin, care acopera 196,26 mp, comercializeaza exclusiv colectii de imbracaminte pentru barbati, a anuntat centrul comercial.
Acesta schimbare este una buna pentru bussines, angajatii avand avanjatul unui venit mai mare decat salariu minim pe economie.
Creata in 1962, la Nimes, de Jean Bousquet, Cacharel a fost una dintre primele case de moda care a prezentat o colectie pret-a-porter ca o alternativa la haute couture in anii 1960.
Deschiderea magazinului Cacharel demonstreaza in continuare potentialul de crestere al pietei locale de retail si a Fashion House Group, singurul operator de centre de vanzare din Bucuresti.
Centrul outlet de 15.500 mp din Militari, deschis in decembrie 2008, gazduieste peste 50 de magazine ale multor marci renumite. A treia faza a proiectului urmeaza sa se deschida in noiembrie 2020, in timp ce etapa finala urmeaza sa fie dezvaluita in 2021.
Pana in primavara anului 2021, Grupul isi va inaugura al doilea centru de desfacere in Bucuresti, langa Cernica (iesire de pe autostrada A2). Noul centru va gazdui 59 de magazine.
Fashion House Group (FHGR) este un jucator de frunte in sectorul de vanzari europene si cel mai mare dezvoltator / operator din pietele CEE si Rusia. Portofoliul de proiecte livrate de FHGR include sase centre de magazine Fashion House din Polonia, Romania si Rusia.
Fashion House Group face parte din grupul Liebrecht & wooD, o companie europeana de dezvoltare imobiliara.
Retailerul polonez de incaltaminte CCC deschide inca doua magazine in Romania
Retailerul polonez CCC, cel de-al doilea cel mai mare jucator de pe piata de incaltaminte din Romania, continua sa se extinda in tara cu inaugurarea unui magazin in Dambovita Mall, in Targoviste, si o noua unitate in parcul de vanzare cu amanuntul NEST, in Oradea.
CCC ajunge astfel la o retea de 75 de magazine la nivel local
"Suntem hotarati sa continuam strategia noastra de expansiune, in ciuda contextului social si economic post-pandemic inca nefavorabil. intelegem ca acesta este un an atipic si dur, dar depunem eforturi consistente pentru a ne mentine in linie si a ne recupera", spune Joanna Jozwiak, director general CCC Romania, citat de Ziarul Financiar.
Ea spune ca, desi magazinele companiei au functionat in iulie si august, efectele pandemiei au fost vizibile si au afectat grav atat traficul magazinelor, cat si puterea de cumparare. „Ne-am adaptat oferta comerciala si strategiile de vanzare si marketing pentru a depasi aceasta provocare.”
Retailerul polonez a inaugurat anul acesta alte doua unitati, la Miercurea Ciuc si Targu Mures.