Dacă sunteți marketer sau proprietar de afaceri, fără îndoială ați fost sfătuit de mai multe ori că ar trebui să utilizați SEO (Search Engine Optimization). În zilele noastre este un aspect atât de important al oricărui plan de marketing eficient. Dacă nu ești familiarizat cu această strategie, s-ar putea să nu crezi că merită timpul sau banii tăi. De aceea, acest serviciu de optimizare SEO este important pentru tine datorită poziției pe care o joacă în marketing și beneficiilor semnificative pe care le oferă.
Știți ce înseamnă SEO ?
Pentru început, SEO înseamnă „optimizare pentru motoarele de căutare”, care este practica de optimizare a unui site web în așa fel încât să se claseze mai sus în rezultatele căutării atunci când utilizatorii introduc termeni și expresii in motoarele de căutare cum ar fi google. Ce ai face dacă ar fi nevoie să-ți înlocuiești telefonul, dar nu știi ce model să iei? Dacă ai fi în vacanță și ai vrea să alegi un restaurant pentru cină, unde te-ai uita? Cum ați proceda pentru a căuta opțiunii de a învăța un limbaj de programare?
Dacă sunteți ca majoritatea oamenilor, veți alege smartphone-ul sau vă veți așeza la computer și veți introduce un cuvânt simplu în Google. Căutați expresii precum „cel mai bun telefon”, „restaurante lângă mine” și „moduri de a învăța SEO”. Apoi veți examina rezultatele din prima pagina și veți selecta pe cel care pare a fi cel mai potrivit pentru cerințele dvs.
Pe baza cuvintelor cheie pe care le-ați selectat, Google vă oferă rezultate considerând care ar fi cea mai valoroasă informație pentru dvs. Cu toate acestea, multe dintre site-urile care apar pe pagina principală nu au ajuns acolo întâmplător. Au folosit optimizarea SEO pentru a ajuta Google săi claseze site-ul în respectiva poziție.
Probabil că au făcut și multe cercetări pentru a afla cum oamenii ca tine caută diverse subiecte, astfel încât să își poată optimiza site-ul în mod corespunzător.Trebuie să faceți același lucru dacă doriți ca publicul țintă să vă găsească site-ul.
Optimizare SEO - Beneficii
1. Scopul SEO este de a genera trafic de înaltă calitate.
SEO este o tehnică de inbound marketing. Tacticile de intrare se concentrează pe a face mai simplu pentru publicul dvs. să vă descopere atunci când are nevoie de informații.
2. Nu trebuie să plătiți pentru reclame SEO.
Clasamentele organice ale Google sunt determinate exclusiv de algoritmul său, care determină care rezultate sunt cele mai bune pentru fiecare interogare anume. Acest lucru implică faptul că, dacă ați creat o pagină despre care motorul de căutare o consideră demnă de a-și viza consumatorii, aceasta poate continua să genereze trafic către site-ul dvs. luni (sau chiar ani) de zile.
3. Poți să te rankezi chiar înaintea competiției
SEO este acum privit în mare măsură ca o componentă necesară a oricărui plan de marketing. De fapt, 70% dintre specialiști în marketing sunt de acord că stimularea SEO în afaceri și a prezenței online este un obiectiv de top. Acest lucru sugerează că, cel mai probabil, rivalii tăi lucrează deja pentru a obține un clasament ridicat în căutare.
4. Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) generează mai multe accesări decât publicitatea cu plata pe clic (PPC).
În ciuda faptului că reclamele PPC sunt afișate deasupra rezultatelor organice pe prima pagină, peste 75% dintre căutări au ca rezultat un clic pe un rezultat organic. Deși concluzia cea mai firească este că consumatorii au încredere în algoritmul Google.