Avantajele antrenamentelor cu Kettlebell-ul

Avantajele antrenamentelor cu Kettlebell-ul Avantajele antrenamentelor cu Kettlebell-ul

Când intri într-o sală de gimnastică pentru prima dată, un kettlebell îți va atrage atenția. În ciuda tuturor echipamentelor moderne de sală de gimnastică de acolo, atracția Kettlebell a fost întotdeauna universală, fie că este vorba de designul său vechi sau de utilizare generală. În zilele noastre, când aproape toate celelalte săli de sport de culturism din țară păstrează acest instrument de utilitate în colecțiile lor, trebuie să vă gândiți să îl încorporați în programul dvs. de antrenament.

Fie că sunteți un sportiv profesionist sau doar un ciudat de fitness, să vă mențineți antrenamentul cu kettlebell pentru o lungă perioadă de timp vă va spori puterea de bază, ajutându-vă să vă modelați corpul într-un mod mai bun. Dacă sunteți încă sceptic cu privire la aceasta, citiți mai departe pentru a înțelege eficacitatea antrenamentului cu kettlebell.

MULTE PROBLEME - O SOLUȚIE

Unul dintre cei mai mari USP ai kettlebell-ului este abilitatea generală a acestuia. Dacă luăm în considerare antrenamentul echilibrat, cele trei programe majore de antrenament care se află în fruntea listei vor fi forța, flexibilitatea și rezistența. Cu un kettlebell, veți putea efectua fiecare dintre ele, simplificându-vă programul de antrenament cu ușurință.

În această societate modernă cu ritm rapid în care lucrăm cu programe și termene strânse, echipamentul de antrenament all-in-one, cum ar fi kettlebell, este un salvator. Un instrument cu adevărat pentru obținerea rezultatelor, care nu numai că îți mărește puterea, dar este și foarte eficient pentru condiționarea întregului corp.

ÎMBUNĂTĂȚEȘTE PUTEREA DE BAZĂ ȘI ATLETISMUL

Cu kettlebell, puteți efectua un antrenament balistic pentru a vă maximiza accelerația pentru a genera putere explozivă pe tot parcursul procesului. Acest lucru vă stimulează în mod eficient mușchii abdominali, deoarece trebuie să vă blocați nucleul. Prin urmare, exercițiul cu kettlebell vă conduce la îmbunătățirea serioasă a rezistenței nucleului.

Punctul forte este motivul pentru care sportivii profesioniști pot efectua mișcări rapide pentru a buldozeze prin adversari fără a risca răni grave. Antrenamentul dinamic bine rotunjit cu kettlebell te face să lucrezi la stabilitatea de bază pentru a întări porțiunea inferioară a corpului. Deci, dacă sunteți în căutarea unui antrenament de bază pentru a începe călătoria dvs. de haltere, începeți-l cu clopote

O MODALITATE MAI BUNĂ DE A O FACE

Sigur că tuturor ne plac mult ganterele. O gamă largă de gantere și exercițiile asociate acesteia au un atracție unică pentru cei care practică sala de sport, în special pentru cei care iubesc mult să ridice greutățile. Dar știi cu un kettlebell că poți face mult mai mult decât mișcările convenționale de forță? Natura compensată a sarcinii kettlebell vă poate modela în mod unic corpul.

Să presupunem că știi cum să o folosești perfect, apoi dincolo de mișcările obișnuite de putere cu gantera, cum ar fi presele și genuflexiunile. În acest caz, kettlebell vă oferă un set de exerciții neconvenționale, mai mult decât vă puteți imagina. Acțiunile încărcării sale compensate vor îmbunătăți mecanismele tiparelor de mișcare. De exemplu, leagănele și smulgerile cu un kettlebell sunt ceva ce nu puteți face cu gantera și bara. Modul special de manipulare a echipamentului vă va ajuta să faceți exerciții mai avansate în viitor, fără a avea dificultăți.

ARDE GRĂSIMILE ÎN MOD EFICIENT

Un alt motiv pentru a opta pentru kettlebell este potențialul său nebun de a arde calorii. Dacă vă ardeți caloriile în mod constant, pierderea de grăsime poate rămâne mult în urmă? Pierderea de grăsime este inevitabilă cu un antrenament regulat cu kettlebell. Să luăm un exemplu pentru a înțelege mai precis.

Potrivit cercetărilor, legănarea unui kettlebell timp de un minut arde până la 20 de calorii, ceea ce înseamnă 400 de calorii în 20 de minute, echivalent cu alergarea într-un ritm de 6 minute / mile. Efectul nu se oprește aici. Efectul EPOC sau afterburn al exercițiilor cu kettlebell vă permite să ardeți calorii mai intens chiar și în sesiunile post-antrenament. Mișto, nu-i așa?