Când a fost ultima dată când ți-ai actualizat CV-ul? Dacă răspunsul este mai mare decât acum 3 luni, trebuie să-l aruncați o privire. Deși acest lucru poate părea exagerat, actualizarea CV-ului în fiecare trimestru înseamnă că reflectă actualul tău și ține cont de cele mai bune realizări ale tale. Dacă nu ți-ai actualizat CV-ul de ani de zile și încerci să-l actualizezi, probabil că vei omite unele dintre cele mai bune părți ale tale. Pune-l în formă acum și fii cu ochii pe el în fiecare trimestru de aici încolo.
Când actualizați CV-ul, asigurați-vă că șablonul are un aspect și un șablon modern . Dacă depuneți mult efort în șablon în urmă cu zece ani, puteți crede că este încă impresionant, dar vremurile se schimbă și stilul s-a schimbat complet. De exemplu, dacă CV-ul tău are încă o secțiune numită „Obiectiv”, acesta este învechit.
Asigurați-vă că eliminați orice jargon sau abilități vechi care nu mai sunt relevante. Dacă reușiți să codificați într-un software care nu mai există, dacă îl lăsați pe CV-ul dvs. arată că nu cunoașteți piața actuală. Eliminați-vă și realizările de liceu , probabil că nu mai sunt relevante.
CV-ul tău este acum o invitație deschisă către rețelele de socializare profesionale. Asigurați-vă că lăsați un link către profilul dvs. LinkedIn și că cele două lucrează mână în mână. Evitați să aplicați pentru un loc de muncă ca reprezentant al clienților cu un CV potrivit, doar pentru ca ei să se uite la LinkedIn și să nu găsească nicio mențiune despre acest domeniu de activitate. Asigurați-vă că profilul dvs. este consecvent la nivel general.
Eliminați orice spațiu mort. Având o secțiune despre referințele tale, pierzi spațiu. Toată lumea știe că aveți referințe și le vor cere atunci când consideră că este necesar. În schimb, folosește spațiul pentru a vorbi despre realizările tale.