Activitati relaxante care nu implica meditatia sau Yoga

Activitati relaxante care nu implica meditatia sau Yoga Activitati relaxante care nu implica meditatia sau Yoga

Nu este neobișnuit să te simți ocazional împiedicat de toate responsabilitățile tale acasă sau la birou. Stresul este o parte a vieții fiecăruia la un moment dat sau altul și, atunci când își ridică capul urât, trebuie să aveți un plan de acțiune, altfel vă veți simți bolnavi sau veți avea o defecțiune dacă scapă de sub control.

Cu toții am auzit despre beneficiile exercițiilor de meditație, yoga și respirație și alte tehnici de relaxare conexe, dar, desigur, acestea nu sunt doar pentru toată lumea. Dacă te străduiești să găsești care este remediul tău stresant, atunci iată-l poți găsi! Aici ne uităm la câteva metode neobișnuite, dar foarte eficiente de gestionare a stresului

COLORARE

Nu glumim! Copiilor le place să coloreze și ne îndoim că v-ați văzut vreodată copilul (sau orice alt copil, de altfel) colorând și v-ați gândit: „hmm, lasă-mă să încerc asta!” Dar, de fapt, ar trebui! Colorarea este o platformă eficientă pentru a-ți exprima sentimentele în mod liber și fără inhibiții. Colorarea are multe beneficii pentru sănătate și nu numai că vă poate scuti de stres sau anxietate, ci și vă poate îmbunătăți concentrația și chiar vă poate ciupi gândurile negative pe măsură ce se strecoară în mintea voastră. Mișcarea repetitivă efectivă a colorării într-o imagine relaxează amigdala, o parte a creierului care stimulează logica și creativitatea. Nu-l bateți până nu îl încercați!

TRICOTARE

În zilele noastre, ați fi greu să întâlniți pe oricine are o pereche de ace de tricotat și o minge de lână - și chiar mai puțin probabil, într-un balansoar! În timp ce scaunul balansoar nu este chiar necesar (deși foarte recomandat), se pare că tricotatul este un timp relaxant în trecut dacă sunteți predispus la anxietate sau stres! Dacă nu ne credeți, luați cuvântul unora dintre cele mai mari vedete din lume, cum ar fi Julia Roberts, Cara Delevingne și –gasp! - Ryan Gosling. Beneficiile se reduc la mișcarea repetitivă și ritmică a tricotatului și se știe că declanșează un răspuns al sistemului nervos parasimpatic care vă determină să vă relaxați. Un sondaj a fost efectiv realizat în 2013 cu un grup de sondaj format din peste 3500 de tricotători. Conform rezultatelor, oamenii au fost mai calmi și mai fericiți cu cât s-au angajat mai frecvent în tricotat. La revedere durerea cronică,PTSD !

MERSUL PE JOS

Acesta nu este atât de neobișnuit, dar câștigă un spațiu în această listă în primul rând pentru că este ceva ce practic oricine poate face. Și este gratuit - prea puțini oameni profită din plin de beneficiile unei plimbări rapide și este timpul să schimbi asta! Este dovedit științific că mersul îmbunătățește fluxul de sânge către fiecare parte a corpului și, desigur, cu cât mergeți mai repede, cu atât beneficiați mai mult de aceasta. Mersul în jurul naturii, precum un parc sau o rezervație, este și mai benefic, inducând relaxarea mai eficient decât o plimbare obișnuită pe trotuar. Cu toate acestea, dacă un trotuar este tot ce ai, atunci o plimbare pe trotuar este mai bună decât deloc! În plus, talia tunderii este un efect secundar binevenit, la fel ca și riscul redus de diabet și boli de inimă!

 SCRIEREA EXPRESIVĂ

Dacă nu ați luat niciodată un pix și hârtie sau chiar ați luat laptopul sau ați stat în fața computerului pentru a vă vărsa gândurile și sentimentele prin darul limbajului, atunci cu siguranță pierdeți unul dintre cele mai plăcute și satisfăcătoare mijloace de relaxare! Fie că ești furios, frustrat, copleșit, stresat sau înnebunit, notarea a ceea ce simți este una dintre cele mai bune tehnici pentru a te calma și a te calma și a mișcărilor tale sălbatice. Nu vă gândiți prea mult - permiteți-vă doar să spuneți orice doriți și puteți alege să îl păstrați pentru a citi mai târziu sau chiar să îl ștergeți sau să îl aruncați definitiv. Orice te face să te simți mai bine, într-adevăr!

Deci, dacă tot ce ți-a fost sfătuit să faci este să înveți ceva meditație, yoga sau ceva similar, există încă speranță dacă acestea nu sunt lucrurile tale! De fapt, puteți alege să faceți mult mai multe, care să ofere beneficii similare, dar ideea este să găsiți un punct de plecare și să luați lucrurile de acolo. Deci, ieșiți și cumpărați-vă rechizitele și trageți-vă!