Abilitati pe care trebuie sa le dezvolti pentru a reusi la locul de munca

Abilitati pe care trebuie sa le dezvolti pentru a reusi la locul de munca Abilitati pe care trebuie sa le dezvolti pentru a reusi la locul de munca

Abilitățile tehnice ți-ar pune piciorul în ușă, dar s-ar putea ca abilitățile non-tehnice, cunoscute și sub numele de soft skills, te-ar duce la vârf. Dezvoltarea acestora vă poate ajuta să reușiți în orice slujbă pentru care ați putea solicita sa va angajati.

Iată cinci dintre cele mai valoroase abilități ușoare care sunt de dorit pentru locuri de muncă bine plătite, care se așteaptă să crească mai mult în viitor.

Ascultarea activă este o abilitate de bază care implică abilitatea de a vă acorda toată atenția la ceea ce spune o altă persoană. Aceasta înseamnă a putea înțelege despre ce vorbesc și a evita întreruperea lor în mod necorespunzător.

Locurile de muncă care ar beneficia de această abilitate sunt avocații, asistenții medicilor și consilierii în sănătate mintală. Avocații câștigă aproximativ 122.000 de dolari pe an, în timp ce asistenții medicali, aduc peste 112.000 de dolari

GÂNDIRE CRITICĂ

O altă abilitate importantă non-tehnică pe care trebuie să o aveți este gândirea critică sau capacitatea de a utiliza logica și raționamentul atunci când luați decizii și găsiți soluții la probleme.

Lucrul la abilitățile dvs. de gândire critică vă va aduce beneficii dacă lucrați într-un loc de muncă în domeniul juridic, financiar sau tehnologia informației. Locurile de muncă bine plătite care au nevoie de această abilitate sunt managerii financiari, managerii de sisteme informatice și avocații.

ÎNȚELEGEREA LECTURII

S-ar putea să doriți, de asemenea, să vă perfecționați abilitățile de înțelegere a citirii dacă doriți să reușiți în domeniul dvs. Această abilitate este definită de O * NET ca abilitatea de a înțelege limbajul scris în documentele legate de muncă.

Locurile de muncă, unde abilitățile excelente de înțelegere a citirii sunt o cerință importantă, sunt asistenții medicilor, avocații și managerii financiari.

VORBITOR

A fi un bun vorbitor vă poate ajuta, de asemenea, să reușiți profesional. O * NET a definit această abilitate ca fiind capabilă să vorbească cu alte persoane pentru a transmite în mod eficient informații.

Ați beneficia foarte mult de dezvoltarea acestei abilități dacă lucrați în domeniul dreptului ca avocat, în sistemul școlar ca profesor sau în sectorul medical și al sănătății ca manager de servicii.

JUDECATĂ ȘI LUAREA DECIZIILOR

Abilități excelente de judecată și luare a deciziilor au apărut ca cea mai valoroasă abilitate ușoară pe care o puteți avea. Aceasta implică capacitatea de a cântări beneficiile și costurile relative ale acțiunilor înainte de a alege cea mai potrivită.

Locurile de muncă care au nevoie de această abilitate sunt managerii financiari, avocații și asistentele medicale. Asistentele medicale sunt un tip de practicant de nivel mediu care a fost instruit pentru diagnosticarea pacienților și interpretarea testelor de diagnostic.