Nu se poate nega; marketingul video a crescut în ultimii ani, devenind din ce în ce mai popular și accesibil pentru mărci. Și în timp ce site-urile populare precum SnapChat, Facebook, Instagram, Twitter și chiar propriul dvs. site web sunt locuri minunate de investit, YouTube rămâne gigantul din spațiu, persoanele petrecând un miliard de ore în fiecare zi vizionând videoclipuri pe această platformă.
Adesea denumit „al doilea cel mai mare motor de căutare din lume”, YouTube vă poate ajuta să găsiți conținutul dvs. rapid și să vă angajați cu atenție - dacă cunoașteți câteva trucuri. Iată 10 moduri eficiente de a vă dezvolta canalul YouTube.
Creați videoclipuri în jurul unui singur cuvânt cheie / subiect
Poate părea evident, dar construirea videoclipului dvs. în jurul unui singur subiect / cuvânt cheie este cel mai bun mod de a obține traficul dorit și de a vă dezvolta publicul. Mulți oameni care nu sunt conștienți de cele mai bune practici SEO trec peste acest pas, dar este crucial dacă doriți ca videoclipurile dvs. să obțină cantitatea maximă de spectatori. Încercați să utilizați un instrument de cuvinte cheie precum KeywordTool.io , care este specific YouTube, pentru a căuta cele mai căutate cuvinte cheie în nișa pe care doriți să o vizați.
Este important să alegeți cuvântul cheie înainte de a vă construi conținutul video, deoarece vă ajută să construiți cele mai bune informații în jurul acelui subiect specific. De asemenea, vă ajută să vă amintiți să includeți cuvântul cheie în mod natural în întregul conținut, astfel încât YouTube să îl preia atunci când sunt adăugate subtitrări. După ce ați ales cuvântul cheie, verificați videoclipurile care sunt clasate în prezent pentru subiectul respectiv pentru a vă asigura că sunteți pe drumul cel bun în ceea ce privește intenția și nu uitați să vă optimizați titlul și descrierile. În ciuda miturilor populare, cele mai reușite videoclipuri de pe YouTube au de obicei mai puțin de 5 minute , așa că nu simți că trebuie să faci un film sau să scrii un roman. Păstrați-l scurt și dulce.
2. Reformatați conținutul de calitate existent
Desigur, cel mai simplu mod de a vă dezvolta canalul este să creați conținut excelent. Dar acel conținut nu trebuie întotdeauna să fie construit de la zero. Unele dintre cele mai bune videoclipuri pot fi create dintr-un conținut captivant, valoros, util și activ pe care l-ați creat deja. Mulți oameni merg pe YouTube pentru a găsi răspunsuri și tutoriale de instruire pentru problemele cu care se confruntă, astfel încât conținutul care rezolvă probleme se potrivește perfect. Uită-te la bloguri, ghiduri și alte piese performante pe care le ai în prezent și gândește-te cum să le transformi în videoclipuri grozave.
3. Interacționează cu publicul tău
Este important să nu trecem cu vederea faptul că YouTube este un canal de socializare și, prin urmare, necesită interacțiune socială. Dacă postezi doar videoclipuri fără să încurajezi comentarii și discuții, îți lipsește un truc. YouTube recompensează canalele cu un angajament excelent, inclusiv timpul total petrecut pe canal, timpul de vizionare, aprecierile și aprecierile și, cel mai important, comentariile. Încercați să răspundeți la fiecare comentariu pe care îl primiți (dacă este posibil!) Și cereți utilizatorilor să interacționeze cu solicitări audio / vizuale.
4. Obțineți marca
Deci, conținutul dvs. este minunat. Dar este canalul tău în sine atrăgător din punct de vedere vizual? Dacă doriți ca vizitatorii să vă ia în serios canalul YouTube și să se aboneze la canalul dvs., trebuie să arătați profesionist. Marcarea canalului dvs. îi va ajuta pe utilizatori să vă recunoască imediat conținutul. Dacă aveți un blog sau un site web, probabil că aveți deja un fel de aspect și simțire pe care îl utilizați pentru a vă diferenția de alte persoane și / sau companii, așa că are sens să transferați brandingul respectiv și pe canalul dvs. YouTube. Iată un exemplu de la marca de modă ModCloth.
Pe lângă brandingul vizual, nu uitați să adăugați adrese URL personalizate la antetul canalului dvs. și să scrieți o biografie interesantă despre cine sunteți și despre ce sunt videoclipurile dvs.
5. Promovați-vă videoclipurile YouTube pe alte canale sociale
Unul dintre lucrurile frumoase despre social media este că puteți promova conținut încrucișat pe diferite canale. Promovarea videoclipurilor YouTube pe celelalte canale sociale este cel mai simplu mod de a-ți dezvolta publicul. Pe ce canale sunteți? Facebook, Linkedin, Instagram, Pinterest? Există multe dintre care să alegi. Și dacă există un canal (cum ar fi Facebook) pe care doriți să postați videoclipuri direct, puteți face întotdeauna un teaser pentru videoclipul complet pe YouTube, astfel încât să aveți un angajament optim pe toate canalele. Nu uitați de blogul dvs.; îți poți posta videoclipurile și acolo!