5 greseli in Internet Marketing
Internet Marketing-ul si optimizare-a pentru motoare-le de cautare au potentialul de a trimite un flux constant de trafic. Pe website si in final, sa genereze oportunitati si vanzari pentru afacere.
Functioneaza, daca sunt implementate bine.
Asadar, daca te intrebi de ce nu a mers pentru afacerea ta, este posibil sa faci ceva gresit. Probabil nu esti nici prima si nici ultima persoana care a facut aceasta greseala. Aici o sa vezi primele cinci motive pentru care internet marketing-ul tau ar putea sa aiba niste probleme.
Obtii trafic, dar fara conversiiUna dintre cele mai frecvente probleme pe care o au firmele este ca nu transforma “leads-urile” in conversii. Deci, daca trafic-ul tau creste, dar conversii-le sunt in scadere, ar trebui sa te uiti la cateva aspecte.
Solutii:
Sa iti cunosti piata – Persoana client-ului tau este baza fiecarei campanii de marketing. Daca nu iti cunosti clientii, ce isi doresc si de ce cumpera, atunci nu atragi audienta potrivita.Scrie continut mai bun – Daca doresti sa iesi in evidenta, trebuie sa investesti in redactori buni si aceste servicii nu sunt ieftine. Totusi investitia se plateste de la sine. Continut-ul se refera la articole de pe blog, cel de pe toate platformele sociale, landing page-urile, e-mail-urile, etc. Daca acestea sunt inconsistente, scrise prost si nu iei in considerare calatoria cumparatorului tau, trebuie sa incepi sa o faci urgent.Imbunatateste-ti mesajele – Daca nu esti clar in mesajul pe care il arati si il trimiti o sa ajungi sa zapacesti si ,mai mult potentialii clienti. Fara un mesaj clar pe toate canalele si campaniile tale de marketing, clientii se vor indeparta de website-ul tau.
Descarca Acum Cartea – Cum atrag Clienti noi (Prospecti)? Cum obtin Conversii? -
Urmaresti metricii gresitiKPI-urile te vor ajuta sa afli daca campaniile tale functioneaza, dar daca inca urmaresti metricii gresiti o sa investesti mai multi bani in zone care nu iti imbunatatesc conversiile.De exemplu, unii proprietari de website-uri isi doresc mai multi cumparatori din campaniile de e-mail. Urmarirea ratelor de click-uri (CTR) si a vanzarilor rezultate sunt foarte folositoare. Cu toate acestea, de obicei uita sa se uite la alte variabile importante, cum ar fi tendinta ratelor de deschidere in timp (e-mail-urile care nu vor fi citite nu vor primi click-uri), precum si CTR-urile de pagini si paginile de inscriere.Solutii:
Schimba atenti catre conversii si obiective.Uita-te si la datele calitative – Numerele nu mint, dar ai grija sa te uiti si la datele calitative. Intervieveaza-ti clientii sau efectueaza sondaje, astfel incat sa poti avea alti factori precum satisfactia clienti-lor. Datele acestea pot sa iti ofere doar o parere imediata, dar acea parere poate dezvalui adesea exact unde gresesti, intr-un mod in care numerele nu pot sa iti arate.
Descarca Acum Cartea – Cum fac Publicitate Platita (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn & Youtube) vs Publicitate Gratuita -
Derulezi campaniile pe canalul gresit
Acest lucru ne intoare la persoana client-ului tau. Daca nu investiti timp pentru a face o cercetare aprofundata a client-ului, orice continut de marketing pe care il postezi pe retelele de socializare sau anunturi online nu va functiona.
Solutii:
Sa iti intelegi audienta – sa nu te indepartezi de ea: cerceteaza clientii si calatoria lor pana cumpara. Oricat de bine crezi ca stii cum arata baza ta de clienti, este posibil sa nu ii intelegi pe deplin. Trebuie sa-ti pui intrebari precum: cine sunt, unde stau online, raspund la reclame sau prefera sa-si formeze increderea intai prin continut? Dupa ce ati creat un set puternic de potentiali clienti, veti avea o idee mai buna in ce platforme ar trebui sa investiti.
Astaptari nerealiste
Inainte de inceperea oricarei campanii, trebuie mai intai sa iti stabilesti asteptari realiste. O multime de proprietari de afaceri, fac greseala de a lucra cu resurse limitate si de a urmari obiective prea ambitioase. Acest lucru va duce doar la dezamagire, oprirea campaniilor prematur sau investitii in campanii gresite.
Solutii:
Stabiliti obiective SMART, cand aveti indoieli mergeti la SMART: Specific, Masurabil, Realizabil, Relevant si la Timp (Specific, Measurable, Achievable, Relevant and Timely). Acestea sunt obiective care pot fi atinse intr-o maniera rentabila.Sa ai rabdare – Exista campanii digitale care necesita timp pentru a produce rezultate. Marketing-ul SEO si de continut, de exemplu, poate dura pana la cateva luni inainte sa vezi rezultate. Marketing-ul pentru social media, poate dura si mai mult. Acesta este de obicei un joc lung, asa ca fii realist cu privire la cat timp va trece inainte sa incepi sa vezi ROI.Descarca Acum Cartea – Cum atrag Clienti noi (Prospecti)? Cum obtin Conversii?5. Concurenta SEO dura
SEO poate deveni foarte tehnic si descurajant, mai ales daca te afli intr-un spatiu extrem de competitiv. Daca ti se pare greu de clasat, exista cateva lucruri care te-ar putea ajuta.
Solutii:
Diferentiaza-te – Vezi concurenta si ce fac ei. Apoi, incearca o strategie diferita sau completeaza un gol prin strategia ta. De exemplu, poti adauga video-clipuri deaspura articole-lor pentru a fi clasate si pe YouTube (al doilea cel mai mare motor de cautare).
Ramai la curent – Algoritmii se modifica regulat. Asigurate ca urmaresti noile actualizari si totul despre industria SEO, in asa fel o sa poti adapta si ajusta strategia la nevoii.Optimizeaza-ti website-ul in mod corespunzator – Cat de sigur esti cu SEO pe pagina ta si cu SEO in afara paginii? Simplu motiv pentru care s-ar putea sa nu te situezi peste concurenta este pentru ca website-ul tau este slab optimizat. S-ar putea sa doresti sa faci audit SEO pentru a vedea ce trebuie sa imbunatatesti. Desigur, SEO nu este o disciplina simpla si poate fi foarte tehnic si nuantat. Lucrul cu o agentie SEO de incredere poate fi o solutie.5 greseli in Internet Marketing
Daca vrei sa afli mai mult despre Internet Marketing citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Internet Marketing
(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www{.}markagency{.}ro).