4 Sfaturi pentru un magazin online la inceput de drum

In acest articol puteti citi 4 sfaturi utile pentru cei care s-au hotarat sa porneasca un magazin online.

1. Uitati-va la concurenta.

Acest lucru nu este valabil doar pentru eCommerce, dar in general pentru orice site web. Cautati dupa cuvinte cheie si verificati cum sta concurenta la acel capitol. Daca identificati niste pagini eronat proiectate sau depasite, felicitari – aveti ocazia de a vinde cu succes pe acea nisa. In cazul in care competitorii se remarca prin lucruri grozave, uitati-va si vedeti ce bune practici puteti adopta si dezvolta. Ce poate oferi in plus magazinul dumneavoastra online?

 

2. Nu este suficient sa vinzi online.

Alegerea locatiei pentru cumparaturi online este imensa – practic clientii pot sa cumpere din orice regiune a lumii. Ganditi-va ca magazinul online pe care il demarati poate sa fie mai mult decat un simplu magazin. Dezvoltati un brand extins in jurul sau si veti avea de castigat. Ca vanzator nou in general nu dispui nici de brand, nici de posibilitatea de a reduce costurile; deci folositi-va cunostintele si abilitatile unice pentru a va promova produsele. Scrieti continut de calitate pe blog, impartasiti opinii si oferiti sfaturi in postura de expert. Creati o comunitate in jurul produselor pe care le vindeti – nu va rezumati doar la procesul de vanzare.

 

3. Acordati atentie deosebita optimizarii SEO.

Ecommerce este vulnerabil la probleme SEO si multe magazine online au avut de suferit in urma schimbarilor algoritmilor Google. De ce? Descrierile produselor tind sa fie scurte, ceea ce duce la o cantitate mica de continut real pe pagina – de aceea motoarele de cautare pot percepe aceste pagini ca fiind „de calitate slaba”. O alta problema este ca variantele de produs, cum ar fi dimensiunea si culoarea, pot genera adrese URL unice cu continut dublu. In fine, produsele aflate in mai multe categorii creaza adrese URL duplicat, ceea ce este rau. Prin urmare, este important sa investiti in SEO.

 

4. Extindeti continutul paginii cu feedback-ul din partea clientilor.

Imaginile si descrierile produselor nu mai sunt de ajuns pentru succesul unui magazin online. Dar aveti la dispozitie o resursa extrem de puternica: este vorba despre clienti. Nu subestimati dorinta oamenilor de a impartasi opinii si actiuni legate de produsele pe care le-au cumparat de la dumneavoastra.

 

Dar inainte de toate, atunci cand porniti un magazin online luati-va timp si alegeti intelept platforma ecommerce pe care vreti sa-l construiti. Optati pentru 123market si veti avea doar de castigat. Aflati acum toate avantajele care vin la pachet cu aceasta platforma ecommerce.